מילואימניקים החלו לקבל אתמול את המענקים שהובטחו להם, אך לרבים התברר כי לא כל הכסף נכנס לחשבון. לפי רשות המסים, הכסף הופקד וצפוי להיכנס הבוקר לחשבונות הבנק.
משרתי המילואים היו צריכים לקבל שני מענקים שונים: "תגמול מיוחד חרבות ברזל", שהוא לפי מפתח של 133 שקלים ליום מילואים מלא, או 66.5 שקלים על חצי יום מילואים, ומתחיל מהיום ה-32 למילואים ועד ה-60. כמו כן, לכל משרתי המילואים ששירתו בצו 8 מתחילת המלחמה, התשלום לא נעצר ב-60 יום, אלא ממשיך לפי כל כמות הימים שהם עשו. על התגמול הזה אחראית מופ"ת (צה"ל) והמענק הזה, שהוא גם הגדול מבין השניים, נכנס אתמול לחשבונות של משרתי המילואים.
מענק שייכנס היום הוא "תגמול נוסף". התגמול נקבע לפי אורך שירות המילואים והוא מסתכם בכמה מאות שקלים ועד 5,800 שקלים. את התגמול הזה מעבירה רשות המסים.
בנוסף, יש מענק משפחה, מענק כלכלת בית, מענק לסטודנטים, הנחות בארנונה, אגרת טסט לרכב ועוד שחלקם יעברו למשרתים בהמשך השנה. לדוגמה, מילואימניקים ששירתו לפחות 60 ימים החל מ-7 באוקטובר במסגרת צו 8 יקבלו שובר חופשה בשווי 2,000 שקל למשרת עם ילד עד גיל 14. הקרביים יקבלו עד 4,500 שקל לחופשת משפחה.