למשטרה בתחנת רחובות נכנס אתמול משה אייכנשטיין, הנהג של השר איתמר בן גביר, מהכניסה האחורית. הוא נחקר אחרי שעל פי החשד חצה בסוף השבוע צומת באור אדום וגרם לתאונה שבה נפצעו ארבעה בני אדם. הגרסה שמסר בחקירה היא שהוא פעל כשורה - ואילו הרכב השני שהיה מעורב בתאונה נכנס בו במהירות גבוהה.
עו"ד שוש חיון, שמייצגת את אייכנשטיין, מסרה: "הוא עמד בכל כללי הזהירות, עצר בכניסה לצומת, זחל בצומת. מי שלמעשה התעלם ונכנס כעיוור לתוך הצומת זה הנהג הפוגע - הוא נכנס במהירות אדירה”. מאוחר יותר, נקבע שרישיונו של אייכנשטיין יישלל ל-60 יום.
בתאונה נפצעו ארבעה בני אדם, בהם עידן דומטוב, בן 23, נהג הרכב שעבר ברמזור ירוק ובו התנגשה מכוניתו של השר. דומטוב עדיין מאושפז. “אני מרגיש בסדר, כאבים בגב וברגל”, הוא אמר אתמול ל”ידיעות אחרונות”. “אני לא מסכים עם הגרסה של הנהג. גם אם נוסעים באדום זה צריך להיות לפי החוקים”.
לאחר חקירת התאונה, נזכיר, מסרה לשכת השר כי "השר בן גביר, כמו גורמים בכירים נוספים המוגדרים מאוימים בדרגת איום גבוהה, נוסעים בנסיעה מבצעית בשיירה מאובטחת. השר הוא האישיות הכי מאוימת בישראל, לפיכך הוא עובר גם ברמזורים אדומים, נוסע עם סירנות ומאבטחיו מנסים ליצור מצב בו לא תישקף סכנה לשר ולאנשיו".
1 צפייה בגלריה
yk13906614
yk13906614
אייכנשטיין | צילום: מתוך הרשתות
בן גביר עצמו אושפז למשך יומיים לאחר שהרכב שלו התפרץ לצומת עם יציאתו מזירת פיגוע הדקירה ברמלה ביום שישי האחרון. מיד לאחר התאונה הוא פונה לבית החולים אסף הרופא ובהמשך הועבר יחד עם בתו שגם הייתה ברכב ונפצעה באורח קל להדסה עין כרם. הוא סבל משברים בצלעות, טופל על-ידי פרופ’ אבי ריבקינד, ובשל אילוצי אבטחה אושפז באחת מיחידות הלב.