"אני אוהב לראות את האוהדים של מכבי", אמר אחד העיתונאים היוונים שרגיל לאווירה החמה מהמשחקים בדרבי היווני בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, אחרי הצעדה המרשימה שעשו הצהובים לפני משחק מספר 3 בסדרה. רגע לפני ההזדמנות הגדולה להעפיל לפיינל-פור היורוליג בתום עשור שחון, האוהדים הנרגשים הגיעו נחושים לתת את הדחיפה שלהם לטובת המשימה וסיפקו אתמול אחרי האימון המסכם מפגן תמיכה ענקי ליד מלון השחקנים שכלל תופים, דגלים ואבוקות.
במשחק מספר 3 הפעילה הנהלת מכבי ת"א את כל הקשרים האפשריים, הגיעה עד לבכירים בממשלת סרביה ולבסוף הוגדלה מכסת האוהדים הצהובים שיכולים להיכנס לאולם פיוניר מ-250 ל-1,000 שהורגשו ונשמעו היטב ביציעים. אחרי הניצחון הדרמטי והעובדה שהמשחק הערב יכול להכריע את העלייה לפיינל-פור, הטירוף טיפס לגבהים חדשים ואוהדים נוספים ניסו להגיע לבלגרד בתקווה שהמכסה תוגדל שוב. ההערכה היא כי מדובר בכ-400 אוהדים שיצאו למסע עם תחנות ביניים רק בשביל הסיכוי להשיג כרטיס למשחק מספר 4.
1 צפייה בגלריה
yk13906095
yk13906095
(צילום: Srdjan Stevanovic, גטי)
מאז סיום המשחק השלישי אנשי המועדון לא עומדים בקצב הטלפונים וההודעות מאוהדים שמבקשים להגיע לאולם בבלגרד. "לפני המשחק השלישי בדקתי אפשרות להגיע למשחק הרביעי, והיו כמה אופציות של טיסות עם עצירת ביניים", סיפר אחד האוהדים. "ישר אחרי המשחק כשבדקתי שוב, הכל נגמר. אני וחברים ממש רוצים להגיע אז פשוט החלטנו לקחת טיסה לאתונה ומשם כבר נמצא טיסה שממריאה לבלגרד. אין סיכוי שלא נגיע למשחק הזה. יש איזושהי תחושה שהפעם זה שלנו".
בינתיים, במכבי ת"א מקווים שווייד בולדווין, שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בשריר הירך, יחזור הערב. בולדווין השתתף באימון אתמול, אך הוא עדיין בספק. "האימון היה סוג של מבחן כשירות, אחריו נדע יותר", אמר קטש, "זו הייתה פעם ראשונה שבולדווין עשה משהו אקטיבי על המגרש".