פלאפון החלה למכור חבילות דור 5 "פרימיום", המאפשרות שיחות ונפח גלישה גדולים במיוחד עם העדפה המבטיחה קליטה טובה לבעל המנוי גם באירועים הומי אדם, כמו מופעי מוזיקה ואירועי ספורט. השירות מתאפשר כחלק ממהלך השקת ליבת רשת דור 5 עצמאית שהקימה החברה. מדובר בשלוש חבילות בנפחי גלישה ורמות מחיר שונים, 69, 79 ו-129 שקלים לחודש.
גם סלקום הכריזה באחרונה על מהלך דומה.

כלמוביל נכנסת לתחום הצמ"ה ורוכשת 70% מאפקו

כלמוביל נכנסת לראשונה לתחום הצמ"ה באמצעות רכישת 70% מחברת אפקו. העסקה המותנית באישור רשות התחרות היא שלב נוסף בהרחבת פעילותה של כלמוביל לתחומים חדשים. אפקו, יבואנית ציוד מכני הנדסי, פועלת משנת 1991 ומספקת בין היתר ציוד צמ"ה לפרויקטי ענק של המטרו ולהארכת כביש 6 לצפון. תחום הצמ"ה מוערך במחזור שנתי של כ-3 מיליארד שקל. יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל: "כניסתנו לתחום הצמ"ה היא מהלך אסטרטגי שיאפשר לנו לפתח מנועי צמיחה בעולם תוכן חדש".

תנור עם מצלמה: הבינה המלאכותית מגיעה למטבח

תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית IFA בברלין ציינה 100 שנים להיווסדה והחברות שמו דגש על בינה מלאכותית. המותג הייסנס (Hisense), שאותו מייבאת לישראל קבוצת ח.י. הציג מוצרי קו לבן למטבח ולבית ובהם תנור עם מצלמה מובנית, העוקבת אחר תהליך האפייה בזמן אמת ומפסיקה את האפייה כשהאוכל מוכן; ומקרר עם מסך חכם בגודל 21 אינץ' המאפשר הצגת תמונות, השארת פתקים וגישה למתכונים.