"העובדה שיש כל כך הרבה ישראלים מפונים שמנותקים גיאוגרפית מהמערכות הבריאותיות שלהם, חידדה אצלנו את הצורך לסייע להם קודם כל להגיע לאבחנה בצורה המהירה והנגישה ביותר". כך אמרה טל רוזן, מנהלת מכירות ריסק ובריאות ארצי במגדל, בשיחה עם אלכסנדרה לוקש. "הדבר הזה נתן חיים חדשים למוצר של שירותי רפואת האונליין, שמאפשרת התייעצות רפואית עם מומחים. זה נכון גם למילואימניקים שנמצאים רחוק מהבית - באמצעות הסמארטפון הם יכולים לקבל חוות דעת רפואית והתייעצות". לדבריה, "אחד הדברים שהיו לנו חשובים בכיסוי שנקרא בדיקות אבחנתיות וייעוץ,
היה להנגיש ולתת תור מהיר תוך שלושה ימי עסקים לאלו הזקוקים לכך."
1 צפייה בגלריה
טל רוזן ועידת הבריאות
טל רוזן ועידת הבריאות
(צילום: יאיר שגיא)