יום חמישי האחרון, תל-אביב אחרי חצות. אני מזמינה מונית מגט טקסי. האישור מתקבל ועל המסך מופיע זמן ההגעה של הנהג - תוך שלוש דקות. אלא כפי שקורה לא מעט בזמן האחרון, הלו"ז קופץ לעשר דקות ושוב יורד ושוב עולה. אני מצלצלת לנהג והוא לא עונה.
לאחר המתנה של עשר דקות ברחוב צדדי וחשוך, ברור לי שהנהג הבריז. ואז מגיע הטריק: אם הנהג יבטל הוא יחויב על ידי החברה ולכן הוא מצפה שאתם תתייאשו ותבטלו כדי שתוכלו להזמין מחדש נסיעה. אלא שביטול נסיעה פירושו שתחויבו ב-12 שקל דמי ביטול ובכלל, לא מומלץ שבפרופיל הלקוח שלכם יופיעו ביטולים רבים.
זה לא היה עניין החיוב, כמו החוצפה של הנהג. מה הפתרון? לא לוותר. על מסך ההזמנה, מצד ימין יש שלושה קווים שבלחיצה פותחים אופציות, שאחת מהן היא שיחה עם נציג שירות. לזכותה של גט השיחה נענתה ישר. הנציגה, בעודי על הקו, ניסתה ליצור קשר עם הנהג, שלא ענה, ולכן נענש. הוא נחסם מקבלת הזמנות נוספות ובמקביל זיכו אותי מחיוב הביטול. עדיין נאלצתי לבצע הזמנה מחדש ולקוות לנהג הוגן שהפעם ענה לטלפון וגם הגיע.
אולי הגיע הזמן שגט יפתרו את העניין הזה כדי שלא נצטרך לחפש נציג שירות ביום או בלילה כשכל מה שאנחנו רוצים זה להגיע הביתה בשלום.