עשרות חברות ישראליות צפויות להציג בשבוע הבא מוצרים ישראליים חדשניים בתחומים רבים בתערוכות מהגדולות ביותר באירופה, שיתקיימו בגרמניה.
בניגוד גמור ליחס העוין שהופגן לאחרונה בתערוכות ובירידים בינלאומיים אחדים בעולם, ובראשם בסלון האווירי בפריז, משם נעשו מאמצים לגרש את החברות הישראליות, על רקע מלחמת חרבות ברזל, הירידים והתערוכות המסחריות הגדולים בגרמניה יקבלו בשבוע הבא באהדה רבה עשרות חברות ישראליות שצפויות להציג בהן מתוצרת ישראל.
עשרות חברות מישראל החליטו להשתתף השנה בתערוכות Christmasworld, Ambiente ו-Creativeworld. מדובר בשלוש תערוכות ענק בתחום מוצרי הצריכה הביתיים המאורגנות על ידי ירידי פרנקפורט. התערוכות נחשבות לאירועים המובילים בעולם בעיצוב הבית, ומוצגים בהן כל החידושים הבינלאומיים, בתחומי המטבח והאירוח, ההום-סטיילינג וסביבת המגורים, המתנות, העיצוב החגיגי והאקססוריז.
תערוכות הענק מביאות איתן שפע חידושים, מגמות עדכניות מעשרות מדינות וכ-4,500 מציגים, ומצפים בפרנקפורט לשיא של 150 אלף אנשי מקצוע מרחבי העולם שיבקרו בתערוכות.
החברות הישראליות מציגות כבר עשרות שנים בתערוכת "אמביינטה" שהיא תערוכת החורף הגדולה באירופה, אולם השנה מספר החברות אף גדל. כך השנה תצטרף לראשונה חברת סנו לשורת החברות הישראליות המשתתפות בתערוכה, מה שמעיד על העניין הגובר של היצרנים הישראלים בשווקים הבינלאומיים.
בתחום האחסון הביתי והכלים הפלסטיים מציגות כחצי תריסר חברות מישראל, כאשר סטארפלסט ופאראגון פלסטיק יציגו בביתנים גדולים במיוחד, של יותר מ-100 מ"ר. חברות ענק בעולם הודיעו כבר כי הן מגלות עניין בתוצרת הישראלית והן צפויות למשוך תשומת לב רבה מצד קניינים ואנשי תעשייה, כולל ממדינות ערב. יצוין שחברות ישראליות יציגו מתוצרתן גם במסגרת יריד למוצרי חג המולד.
לא רק בקרב המציגים הישראלים תירשם השנה עלייה, אלא גם במספר המבקרים מישראל.
התערוכות יתקיימו בפרנקפורט החל ב-7 בפברואר.