נחתם ההסכם בין המשביר 365 וקנת' קול במסגרתו קיבל המשביר זיכיון לייצר ולשווק מוצרים תחת מותג האופנה האמריקאי ב-30 מדינות באירופה ובמרוקו למשך 15 שנה, כפוף לעמידה ביעדים. בניגוד לזיכיונות רגילים של מותגי אופנה המיובאים מהיצרן בחו"ל, המשביר אינו מייבא את מוצרי קנת' קול, אלא מפתח, מעצב ומייצר, בעצמו את מוצרי המותג בשלל קטגוריות. רמי שביט, בעל השליטה, מסר כי הצפי למכירות המותג בשנים 2030-2026 יעמדו במצטבר על כ-400 מיליון דולר.
פודטראקים של שיפודי ציפורה יתמקמו בתחנות 'דלק'
שיתוף פעולה חדש בין דלק ישראל ורשת המסעדות "שיפודי ציפורה" הוותיקה: פודטראקים של המסעדה המיתולוגית ישתלבו במתחמי ג'ו דלק ויציעו מזון על הדרך. קרן קופרמינץ, סמנכ"לית סחר בדלק ישראל: "השת"פ נועד לשדרוג חוויית הלקוחות בתחנות הדלק שלנו". מאץ' עבד, מבעלי שיפודי ציפורה: "הקונספט הייחודי יאפשר לנו להנגיש לקהל הרחב תפריט בשרים בפיתה במחיר שווה לכל כיס".
נפתחים: פופ-אפ איפור לפורים, ארקייד בביג גלילות
רשת סקארה למוצרי איפור וטואלט פותחת החל מהיום 3 חנויות קונספט ייעודיות לפורים, שיפעלו במשך חודשיים, עד סוף חודש מארס. בעופר הקניון הגדול פ"ת, בעופר גרנד קניון באר-שבע וקניון מול החוף חדרה.
המוצרים לפורים נוצרו על ידי מאפרת המותג נועה סול. • רשת בבילון פארק, המובילה את מתחמי השעשועים ומשחקי הארקייד המקוריים בישראל, פותחת את הפארק ה-10 במתחם ביג פאשן גלילות על פני 500 מ''ר, בהשקעה של 5 מיליון שקל, שיציע משחקי וידיאו חדשניים ומכוניות מתנגשות. ועוד בביג פאשן גלילות: בהשקעה של מיליון שקלים בית האופנה משכית פותח חנות דגל בגודל 170 מטר.







