קבוצת נונו, שלה רשת מסעדות איטלקיות ובתי קפה, ממשיכה להרחיב את פעילותה מעבר לעולם המסעדות, ופותחת תחום פעילות חדש: רשת ואתר למכירת פרחים ומתנות בשם MIMI VAZA, בהשקעה של כ-15 מיליון שקל. הרשת נעשית בשותפות עם קבוצת TLC, שבבעלות קבוצת מאיר ויענקל'ה שחר, המפעילה בין היתר את אתר המתנות BuyMe. המיזם יתחרה ישירות בשחקנית הוותיקה "זר פור יו" ויאפשר משלוחים מהיום להיום.
הרשת החדשה כוללת אתר מכירות מקוון ושתי חנויות פיזיות שנפתחו בימים אלה - בנחלת יצחק בתל-אביב ובפארק רייספלד בקריית-אונו. חנות שלישית צפויה להיפתח בקרוב במודיעין, ועד סוף השנה צפויות לפעול חמש חנויות בסך הכל. בנוסף, התקשרה MIMI VAZA עם כ-30 חנויות פרחים ברחבי הארץ, שישמשו מרכזים לוגיסטיים להפצת מוצרי הרשת.
המיזם יאפשר גם שילוב של מוצרי מאפה של "מימי", שוברים למסעדות הקבוצה ומארזי מתנות מעוצבים, כחלק מגישת סינרגיה רחבה שמובילה הקבוצה בין תחומי פעילותה. מוצרי MIMI VAZA יימכרו גם במסעדות ובבתי הקפה של הקבוצה הקיימת.
קבוצת "נונו מימי" הוקמה בשנת 2014 על ידי דובב לוינסון ויקי בונה, והחלה את דרכה במסעדה אחת בהוד-השרון. מאז התרחבה הקבוצה לרשת בתי הקפה "מימי" המונה כיום 11 סניפים, ולרשת המסעדות האיטלקיות "נונו", עם 10 סניפים נוספים. כל אלו פועלים בעיקר באזור המרכז, בשכונות חדשות ואמידות.
ב-2022 רכשה הקבוצה את רשת המסעדות האסייתיות "ג'ירף" תמורת כ-70 מיליון שקל, ומאז המשיכה להתרחב גם בתחום זה. לאחרונה נפתח סניף חדש של ג'ירף בסביון, ובקרוב ייפתח סניף נוסף במתחם BIG גלילות החדש.
הכנסות קבוצת "מימי נונו" מוערכות כיום בכ-300 עד 400 מיליון שקל בשנה. יעדה הוא להכפיל את מחזור המכירות ולהגיע למיליארד שקל, לקראת מהלך הנפקה מתוכנן בבורסה, אשר יהפוך אותה לקבוצת המסעדות הראשונה שתונפק. בשנת 2022 השקיעה זרוע ההשקעות של בנק לאומי ("לאומי פרטנרס") 60 מיליון שקל תמורת 20% ממניות הקבוצה, כחלק מחיזוק תשתית ההתרחבות.
המייסדים, לוינסון ובונה, מביאים איתם ניסיון עשיר וראייה אסטרטגית. לוינסון, מהנדס תעשייה וניהול וחתנו של דן פרופר (לשעבר מבעלי אסם), בנה את הקריירה שלו בשילוב בין יזמות קולינרית לניהול קפדני. לפי גורמים בענף, סוד הצלחת הקבוצה טמון ביכולת לזהות מיקומים אסטרטגיים, בבניית מותגים חזקים ובשמירה על חוויית לקוח מוקפדת.
דנה ביטון לב-ארי, מנכ"לית קבוצת TLC, מסרה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת מימי נונו אשר הוליד את MIMI VAZA – מותג חדש שיביא לקהל הישראלי עולם חדש של מתנות, פרחים ופריטי עיצוב, עם אותה מחויבות לאיכות, אסתטיקה ושירות מוקפד המאפיינת את שתי הקבוצות".







