מותג האופנה הישראלי "איתי ברנדס" מוביל עם הפדיון הגבוה ביותר, ביחס למ"ר, מבין חנויות האופנה בקניון ביג גלילות. בחודשיים הראשונים מאז הושק הקניון, מדובר במכירות בסך 20,000 שקל למ"ר, שנחשבות גבוהות מאוד בתחום האופנה. חי גאליס, מנכ"ל רשת ביג, אישר ל"ממון" את הנתונים.
איתי ברנדס מפעילה בביג גלילות חנות של 100 מ"ר במפלס הרחוב. יש לציין כי על המספרים השפיעה העובדה שמדובר בתקופת הפתיחה של ביג גלילות עם מספר שיא של מבקרים שיש להניח שיפחת בהמשך וכן שהחנות היא בגדול של 100 מ"ר בלבד, לעומת חנות של זארה שמשתרעת על פני 4,500 מ"ר והפדיון בה מתחלק על שטח גדול יותר. עם זאת מדד המכירות למ"ר, ללא התחשבות בגודל החנות, הוא מדד מוביל בקניונים.
רשת איתי ברנדס, שהקים איתי ארביב, היא מותג חדש יחסית שפרץ בשלוש השנים האחרונות. ארביב החל כרוכש ומוכר סטוקים של מעצבי אופנה, בחנות ליד שוק בצלאל בתל-אביב. בהמשך, יחד עם אשתו יעל, החל לייצר מותג משלו לבגדי בייסיק מעוצבים במחירים נגישים שנמכרו באונליין בלבד, והתחבבו על משפיענים, כולל גל גדות, שהעלו לרשתות תמונות עם המותג.
לפני שנתיים חשף "ממון" כי בעלי גוד פארם, אדם פרידלר ואוהד סנדלר, רכשו 50% מהמותג, והחליטו לפתוח גם חנויות פיזיות, הראשונה בקניון רמת אביב. לפני שנה גם הראל ויזל בעל השליטה בקבוצת פוקס, זיהה את הפוטנציאל ורכש 51% מהמותג (כשבעלי גוד פארם נותרו עם 24.5% מהמניות, בדומה לזוג ארביב).
הרשת מפעילה כיום 11 סניפים ובקרוב ייפתחו נוספים בקניון ג'י כפר-סבא, בביג פאשן באשדוד, באייס מול אילת ובדיזנגוף סנטר. ל"ממון" נודע כי הרשת מתכוונת לפרוץ לחו"ל ב-2026 ולפתוח חנות ראשונה במיאמי. כיום מסתכמות מכירות איתי ברנדס ב-100 מיליון שקל לשנה.







