רכישת מותגי אונליין כמו "עדה לזורגן" מוצרי איפור, "סטרונגפול" ביגוד אירובי ו"סיסיטרז" מותג אופנה ואיחודם לתוך דוחות טרמינל איקס – אתר האופנה המקוון שהראל ויזל הוא מבעליו, חיפתה על הירידה בהכנסותיו ברבעון של 2025.
מהדוח הכספי שפורסם אתמול עולה כי הכנסות טרמינל איקס ללא הרכישות ירדו ב-6.3% והסתכמו ב-95.3 מיליון שקל, בין השאר בגלל סגירת הפעילות ביוון, הרפתקה קצרה בת כשנה, במסגרתה הוקם אתר טרמינל במדינה.
האתרים החדשים שנוספו לאתר טרמינל רשמו זינוק של 140% במכירות, כך שסך כל ההכנסות הסתכמו ברבעון ב-113 מיליון שקל בהשוואה ל-109 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד, גידול של 3.4%, שמקורו בגידול במספר הביקורים, מספר העסקאות ומספר הלקוחות הפעילים. זה מוכיח שהאסטרטגיה של ויזל - צמיחה באמצעות מיזוגים ורכישות של מותגים שהפעילו אתר אונליין - מוצדקת, לפחות בטווח המיידי.
במקביל לרכישות, טרמינל ביצעה הליכי התייעלות שהובילו את החברה לגידול ברווח הנקי, שהסתכם ב-6 מיליון שקל לעומת 4.5 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.
לשיפור ברווח הנקי תרמה גם העלייה בשיעור הרווח התפעולי, שעמד על 7.8% מהמכירות לעומת 4.8% ברבעון מקביל. ניר הורוביץ, מנכ"ל ומבעלי החברה: " אנו גאים לפתוח את השנה עם רבעון שביעי ברציפות של צמיחה מתמשכת".






