לקוחות גט טקסי שנסעו בין ערים בשנים 2014–2019 ואולצו לשלם לפי מונה – בלי שהוצעה להם האפשרות לתעריף מפוקח של משרד התחבורה – יקבלו פיצוי של 20 שקל למשלוח או נסיעה באפליקציה. ההסדר אושר במסגרת פשרה בתובענה ייצוגית שהוגשה ב-2017.
בהתאם להסכם, גט שלחה למשתמשים הודעת סמס הכוללת קישור למימוש הפיצוי. ההטבה מוגבלת לשימוש אחד, ניתנת רק בתשלום בכרטיס אשראי, ותוקפה חודשיים או עד גמר המלאי – המוקדם מביניהם. אם ייוותרו כספים שלא מומשו, הם יועברו לקרן תובענות ייצוגיות.
לטענת התובע, גט הפרה את חובתה ליידע את המשתמשים שניתן לשלם לפי תעריף מחירון משרד התחבורה, הנמוך לעיתים משמעותית מתעריף לפי מונה. בפועל, באפליקציה הוצעה לרוב רק האפשרות לפי מונה – והצרכן לא קיבל את המידע המהותי הזה, כמתחייב בחוק הגנת הצרכן.
גט טענה שהדין לא מטיל עליה חובה לידע את הנוסע על אפשרות הבחירה באפליקציה בין נסיעה לפי מונה לבין נסיעה לפי מחירון משרד התחבורה, על העלויות הכרוכות בכך. היא הציגה נתונים שהרוב המוחלט של הנסיעות הבין-עירוניות בוצעו על ידי נהגי מוניות שהשתייכו למסלול ללא הגבלה שלה ומשכך התשלום החודשי שלהם לגט לא נגזר ממחיר הנסיעה אלא היה קבוע. השופטת דחתה את עמדת החברה וקבעה: גט אחראית למצגים באפליקציה וחלה עליה חובת גילוי. העובדה שהיא גובה 10 שקלים על ביטול נסיעה מוכיחה שהיא צד לשירות, גם אם אינה הנהג. בסופו של הליך סוכם שגט תשלם 12 מיליון שקל ל-1.7 מיליון משתמשים.