1. מה המצב בשוק ההגנה מהשמש בישראל לעומת העולם? "שוק ההגנה מהשמש מוערך בישראל ב-150 מיליון שקל. המודעות בארץ בקרב צעירים ובני נוער נמוכה, אך עולה משנה לשנה. בארה"ב התכשירים המועדפים הם תרסיסים, באירופה מעדיפים תחליבים. בישראל יש שילוב של השניים".
2. המוצרים של ד"ר פישר מיוצרים בארץ? "ד"ר פישר מפתחת ומייצרת בישראל את כל התכשירים, כולל סדרת אולטרסול. בין המתחרים שלנו בשוק הישראלי ניתן למצוא מותגים בינלאומיים כמו גרניה, לה ראש פוזה, אוון, ווישי ונוטרוג'ינה, לצד מותגים מקומיים כמו לייף וסקין גארד".
3.מהם סוגי התכשירים המובילים בשוק הישראלי? "בשנים האחרונות ההעדפה של הצרכנים היא לתכשירים שמרגישים קלילים על העור, נעימים ונספגים במהירות. התכשירים המובילים כיום הם תרסיסים שנוחים מאוד לשימוש בכל יציאה מהבית".
4. מדוע חשוב למרוח תכשיר הגנה בכל יציאה לשמש והאם צריך להימרח שוב כשנכנסים למים? "קרני השמש גורמות להזדקנות מואצת של העור, כתמים, קמטים וסיכון מוגבר לסרטן עור. יש למרוח תכשיר הגנה מדי יום על כל אזורי העור שחשופים לשמש. חשוב להקפיד לחדש את המריחה כל שעתיים, גם כשנכנסים למים. העור 'זוכר' כל חשיפה לקרינה".
5. מה ההבדלים בין התכשירים השונים? "הדרישה הבסיסית על ידי הרגולטור לתכשירים היא הגנה מפני קרינת UVB ו-UVA. כשבוחרים תכשיר, מומלץ על ידי איגוד רופאי העור האמריקאי לבחור מקדם הגנה SPF 30 ומעלה. בשנים האחרונות נמצאו גורמים נוספים שגורמים לנזקים כמו קרינת IR ו-HEV".









