חברת ארקיע הודיעה אתמול על אחד המהלכים הבולטים בתולדותיה: חידוש טיסות ישירות לבנגקוק, והשקת קו טיסה ישיר ראשון לישראל להאנוי, בירת וייטנאם, החל מינואר 2026. בנוסף, החברה תמשיך להפעיל את הקו הפופולרי לסרי-לנקה.
המהלך צפוי לשבור את המונופול של אל על על קו ישראל–תאילנד, מונופול שהביא למחירים גבוהים במיוחד. כיום, כרטיס הלוך-חזור באל על בדצמבר עולה החל מ-1,278 דולר, ובינואר – מ-1,193 דולר. ארקיע מציעה את אותו מסלול במחיר התחלתי של 499 דולר לכיוון (998 דולר הלוך-חזור), כולל כבודה וטרולי. במחלקת עסקים – המחירים יתחילו מ-1,499 דולר לכיוון. התחרות עשויה לחייב את אל על להגיב.
הקו לבנגקוק יכלול שתי טיסות שבועיות, בימי שני ורביעי, ובהמשך (ינואר 2026) בימי שני ושישי, במטוסי איירבוס A330 רחבי-גוף חכורים, עם צוות ישראלי מלא. הטיסה הראשונה תצא ב-25 בנובמבר בחצות. משך הטיסה כ-10:45 שעות בהלוך, 11:25 שעות בחזור. במהלך הטיסה יוגשו שתי ארוחות מלאות.
הקו להאנוי יופעל בתחילה כטיסה שבועית בימי שני, ובמארס 2026 – תתווסף עוד טיסה. הטיסה הראשונה: 5 בינואר 2026, ומשך הטיסה – כ-11:35 שעות בהלוך ו-12:30 שעות בחזור. במטוסים שלוש מחלקות: תיירים, תיירים פלוס, ועסקים – עם מושבים הנפתחים למיטת שינה, שירות VIP ותפריט פרימיום.
"הצבת החברה בשורה אחת עם הגדולות"
מנכ"ל ארקיע, עוז ברלוביץ': "זהו יום חג לארקיע. הכרזה על שני יעדים חדשים למזרח הרחוק היא לא רק מהלך מסחרי, אלא שלב מרכזי בתוכנית האסטרטגית שלנו – להציב את החברה בשורה אחת עם החברות הבינלאומיות הגדולות, ולבסס את מעמדנו גם בזירה הטרנס-אטלנטית וגם במזרח הרחוק האהוב על הישראלים".
לדבריו, הוספת היעדים החדשים היא חלק ממהלך רחב יותר שהחל כבר בתחילת 2025 עם פתיחת הקו לניו-יורק. "המטרה – לתת מענה לביקוש ההולך וגובר ליעדים רחוקים, לשפר את ההיצע ולחזק את התחרות בענף", הוסיף.







