1. איזה מותגים הקבוצה מייצגת ומה הטרנד המוביל בענף הבישום בארץ?
"חברת Beauty & Co מייצגת למעלה מ-40 מותגי בישום מובילים ובינלאומיים, ביניהם – דולצ'ה וגבאנה, גוצ'י, הוגו בוס, קלואה, מונבלאן, ברברי, אברקרומבי וכמובן נרסיסו רודריגז, המוביל בקטגוריית בושמי הנשים בארץ, שנה רביעית ברציפות. בנוסף, כ-10 מותגי בישום נישה. טרנד בשמי הנישה, מותגי אולטרה פרימיום, במגמת צמיחה משמעותית עם נתח שוק של 8% משוק הבישום בעולם".
2 צפייה בגלריה
yk14475200
yk14475200
(צילום: שאטרסטוק)
2. כמה כסף מגלגל השוק ומהן תקופות השיא במכירות?
"שוק הבישום בישראל מגלגל כ-1.8 מילארד שקל בשנה, מתוכו כ-12% באון ליין. תקופות השיא הן בעיקר בראש השנה ובפסח שמהוות 40% מהמכירות השנתיות".
3. איזה חידושים בתחום הבישום נראה לקראת החגים?
"לקראת ראש השנה נפגוש בשמים בניחוחות חזקים ומועצמים יותר - גרסאות אינטנס, אקסטרים, אליקסיר ופרפיום שבעבר לא היו מונגשות מבחינת המחיר עשו עלייה וזוכות לאהדה. הקהל הישראלי אוהב ניחוחות עמידים שמותירים שובל ליום שלם".
2 צפייה בגלריה
yk14475069
yk14475069
איציק לוי | צילום: אור גפן
4. מה מאפיין את הלקוח הישראלי?
"הישראלים אוהבים לחדש ולגוון - תמיד ישאלו מה חדש וינסו את ההשקה החדשה. בצרפת למשל, נשים יתמידו שנים רבות עם אותו הבושם. אבל צרכנית ישראלית תקנה בושם כל שלושה חודשים, ויש לה על המדף בממוצע חמישה בשמים שונים. גם הגבר הישראלי מפרגן לעצמו בממוצע ארבעה בשמים".
5. טרנד הבישום מתפתח לראשונה גם בקרב בני נוער. עד כמה זה משמעותי?
"בני נוער מגיל 12 גם בנים וגם בנות, הפכו למומחים בתחום בזכות הרשתות החברתיות ובעיקר הטיקטוק. הם יודעים מה הם רוצים, מגיעים לחנויות בחבורות ורוכשים בשמים יקרים, ואפילו בושמי נישה וקולקציות (עם כרטיס אשראי של ההורים)".