2 צפייה בגלריה
yk14484150
yk14484150
(צילום: שאטרסטוק)
איך מתבטאת התחרות בין חברות הביטוח לנסיעות לחו"ל?
"התחרות היא סביב הצעת מחירים, עמלות, כיסויים מקיפים יותר, חיסכון בקניות בחו"ל ושירותים נלווים מגוונים".
עד כמה התיירים הישראלים מודעים לעמלות הכפולות שהם משלמים בקניות בחו"ל?
"מבדיקה שעשינו גילינו שתיירים ישראלים ברוב המקרים לא מודעים לכך שהשופינג שלהם, המלון ואפילו השכרת הרכב כרוכים בתשלום נוסף. סך העמלות של הישראלים בחו"ל מגיע ליותר מ-2.5 מיליארד שקל בשנה, בממוצע 430 שקל לנוסע, אלפי שקלים למשפחה".
2 צפייה בגלריה
yk14483001
yk14483001
צילום: סטודיו 206, הדר כהן
כמה ישראלים מנצלים את האפשרות להחזרי המע"מ בחו"ל?
"לפחות 80 אחוז מהנוסעים מוותרים על זה בגלל הבירוקרטיה, למרות שבצרפת, איטליה, ספרד ויוון המע"מ הוא כ-20%. שירות חדש שלנו מאפשר החזרי מע"מ אוטומטיים ישירות לחשבון הבנק. זו מהפכה שיכולה לחסוך כ-1.5 מיליארד שקלים בשנה".
אילו מגמות אתם מזהים לקראת חגי תשרי והאם המצב הביטחוני עדיין משפיע?
"אנו רואים חזרה לשגרה, הציבור הישראלי עייף ורוצה לצאת לחופש.היעדים המובילים לקראת החגים הם יוון, קפריסין, איטליה, תאילנד וארה"ב. תחושת הביטחון היא עדיין גורם מוביל בבחירת היעד".
השקתם כרטיס חדש, פספורטכארד Pay, מה זה בעצם?
"שירות שמאפשר לשלם בכרטיס ללא עמלות המרה. עמלות כאלה נגבות בדרך כלל על ידי חברות כרטיסי האשראי בכספומטים ובמסופונים בחו"ל. המבוטחים שלנו מעכשיו זוכים לאפס עמלות המרה — המטרה שלנו היא הרחבת נתח השוק שלנו בביטוחי הנסיעות לחו"ל".