אחרי שהעלתה כבר מחירים השנה, רשת ברגר קינג שוב העלתה מחירים. לאחרונה היא ייקרה כמה מהמנות בתפריט המוזל "קינג סוגר פינה", שכולל קומבינציות של שתי מנות במחירים נמוכים יחסית למחירי שאר התפריט. בקבוצת הטלגרם "דילים סודיים" ברשת VIP שמו לב שמנות כמו צ'יפס קטן ושתייה בגודל קטן או שישה נאגטס תירס/ ארבעה נאגטס עוף וצ'יפס קטן התייקרו בכ-33% מ-15 שקל ל-20 שקל. מנות אחרות כדוגמת המבורגר ילדים ושתייה בגודל קטן/שש טבעות בצל התייקרו מ-20 ל-25 שקל.
בנוסף, נודע שהרשת הפסיקה למכור באופן זמני המבורגר צמחוני (וג'י) וארוחות וג'י והחליפה את סוג הנאגטס בשל בעיות יבוא שנבעו מהמצב.
במקביל הרשת תסגור בסוף החודש את סניף דיזנגוף סנטר, אחרי שסגרה כבר את הסניף שלה בכיכר רבין בתל-אביב. הרשת מתכוונת לפתוח סניפים בתחנות דלק של זכיינית המותג בישראל חברת דלק, בעקבות כוונתה להשיק מועדון לקוחות משותף שיכלול צבירת נקודות בברגר קינג, דלק וקפה ג'ו.
הרשת העלתה את מחירי כל התפריט שלה ביוני 2025, אחרי שכבר ייקרה את התפריט בתחילת 2025. ארוחות ילדים התייקרו ב-10% אחרי שתי התייקרויות: מ-30 שקל ב-2024, ל-31 שקל בתחילת 2025 ל-33 שקל במאי 2025 ועד עכשיו. ההתייקרות האחרונה היא של 6%. המבורגר בודד התייקר בשנה האחרונה ב-23% מ-13 שקל ל-14 שקל וכעת ל-16 שקל. המבורגר וופר ג'וניור התייקר השנה ב-16% מ-19 ל-20 שקל ל-22 שקל כעת. דאבל התייקר השנה ב-12%, מ-25 שקל ל-26 שקל, וכעת הוא נמכר ב-28 שקל, כשההתייקרות האחרונה היא בגובה של 8%.
ארוחת וופר ג'וניור התייקרה ב-8% סך הכל וב-5% ביוני: מ-36 שקל ל-37 שקל וכעת נמכרת ב-39 שקל. ארוחת דאבל וופר התייקרה בכ-10% אחרי שתי התייקרויות: מ-41 ל-43 שקל וכעת נמכרת ב-45 שקל.
צ'יפס בגודל רגיל נמכר כעת ב-20 שקל וגדול ב-25 שקל אחרי שהתייקרו מ-18 ו-19 שקל ומ-23 ו-24 שקל. אלה התייקרויות של עד 10% בשנה.
"עלייה מתונה"
מברגר קינג נמסר: "השקנו בפברואר את דיל 'קינג סוגר פינה', שמציע מגוון שילובים של מנות אהובות במחירים מיוחדים שנשארו ללא שינוי כחצי שנה. בתקופה זו חלו עליות מחירים מתמשכות בחומרי הגלם, ולכן נדרשנו לעדכן את תנאי המבצע. יחד עם זאת, גם היום המנה היקרה ביותר בתפריט עומדת על 25 שקל בלבד".
לגבי התייקרות כלל התפריט נמסר: "ביוני התבצעה עליית מחירים מתונה של עד שני שקלים לפריט, בשל עליות המחירים הדרסטיות של כלל חומרי הגלם". לגבי סגירת הסניפים מסרה הרשת כי "הסגירה של סניף דיזנגוף סנטר היא חלק יזום מהאסטרטגיה החדשה של הרשת בישראל, שכוללת הרחבת פעילות במרכזים מסחריים בשכונות. כמו כן, בכוונת דלק ישראל להרחיב את הפעילות של המותג ולפתוח סניפים של ברגר קינג בפורמט ייעודי בתחנות הדלק. לאחרונה פתחנו סניף נוסף בשערי חולון ובימים אלו הסניף הראשון של המותג בחיפה נמצא בהליכי בינוי. בנוסף, אנו מנהלים מו"מ מתקדמים לגבי פתיחת מספר סניפים נוספים".
לגבי החוסרים בתפריט נמסר כי תפריט הווג'י יוחזר בקרוב. לגבי הנאגטס נמסר: "המוצר המקורי יחזור בקרוב למלאי".







