רשת מתחמי הקולנוע HOT סינמה החלה למכור אלכוהול לצופים בני 18 ומעלה: אפרול שפריץ, יין לבן ואדום, ערק, ויסקי ג'וני ווקר ובירות ב-25 שקל עד 50 שקל. בקבוקי בירה קרלסברג וטובורג 330 מ"ל נמכרים במזנוני הרשת ב-25 שקל. כוס יין אדום או לבן של תבור נמכרת ב-35 שקל וכך גם ויסקי רד לייבל, ערק, אפרול וג'ין אנד טוניק. כוס ג'וני ווקר בלאק לייבל מתומחרת ב-50 שקל. מ-HOT סינמה נמסר ש"המהלך נועד להעצים את חוויית הבילוי ברשת, המציעה לא רק חוויית צפייה קולנועית מתקדמת, אלא גם מופעי סטנד-אפ, הרצאות, הופעות חיות ואירועי תרבות ובידור לקהל הרחב".
מירב קריסטל
AIG זכתה בתחרות המצוינות של המרכז הישראלי לניהול
חברת הביטוח AIG זכתה במדליית זהב בתחרות המצוינות בשירות וחוויית לקוח של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) לשנת 2025. החברה זכתה בארבע קטגוריות מרכזיות: טכנולוגיה בשירות, שירות בעולם המוקדים, חוויה ושירות לעובד ופשטות בשירות. התחרות, שמתקיימת זו השנה ה-22, נחשבת לאחת היוקרתיות בתחום חוויית הלקוח ומשתתפים בה עשרות ארגונים.
איריס ליפשיץ-קליגר
קצרים
• קבוצת BBB פותחת סניף חדש בעין חצבה שבערבה, בפורמט האקספרס המיועד לנוסעים בדרכים. הסניף במתחם פז סנטר נפתח בהשקעה של כ-900 אלף שקל ועל שטח של 150 מ"ר.
• כתר נכנסת לשוק הגזיבו והפרגולות ותשיק שני דגמים: גזיבו בר וגזיבו גריל. המחירים: 2,999 שקל עד 3,499 שקל.
• תוכנית הכשרה ראשונה של לוחמי מילואים לעבודה בהייטק הסתיימה והם ישולבו בתעסוקה בצפון. את התוכנית יזמו עמותת עתידים, שירות התעסוקה, מינהלת שער לעתיד של צה"ל, האגף והקרן לחיילים משוחררים וחברת קווליטסט.
• חברת נירלט השיקה סדרת חבילות צביעה מקיפות שמוצעות למכירה באתר החברה.
איריס ליפשיץ-קליגר






