גולן טלקום תפצה לקוחות בזיכויים והטבות בסכום כולל של כ-8 מיליון שקל לאחר שבית המשפט המחוזי בת"א אישר הסדר פשרה בתובענה ייצוגית שהוגשה נגדה. המחלוקת המרכזית נגעה לפרסומים שיווקיים של חבילות סלולר תחת התיאור "ללא הגבלת זמן". המבקש טען באמצעות עו"ד יניב סטיס, ממשרד מושקוביץ-סטיס עורכי דין, כי הצטרף לחבילת סלולר בעלות 16 שקל לחודש, לאחר שנחשף בשנת 2021 לקמפיין. לטענתו, הוא הבין את הפרסום כהצגת מחיר קבוע שלא ישתנה לעולם. המבקש הופתע כאשר קיבל מסרון בנובמבר 2022, המודיע על העלאת מחיר החבילה ל-23.90 שקל לחודש. הוא טען כי החברה לא הייתה רשאית להעלות את המחיר בשל המצג שלפיו המחיר קבוע. עוד טען כי גולן טלקום הסתירה ב"אותיות הקטנות" של מסמכי ההתקשרות תנאי המאפשר לה להעלות את תעריף החבילה מעת לעת.
מנגד, גולן טלקום הכחישה שהבטיחה או התחייבה למחיר קבוע לכל החיים. לטענתה, החבילה הייתה במבנה של "מחיר נמשך" אשר נתון לשינוי בהודעה מראש. עוד טענה כי "חבילה ללא הגבלת זמן", אין משמעה שהמחיר יהיה קבוע ואינו ניתן לשינוי "לכל החיים", כפי שטען המבקש.
לפי הסדר הפשרה שאושר ביום חמישי על ידי השופט עודד מאור 73% מהסכום שנקבע ישולם ללקוחות פעילים באמצעות זיכוי כספי בחשבונית. באשר ללקוחות עבר שאינם פעילים: 27% מההשבה יועברו לקרן לניהול ולחלוקת כספים על פי חוק תובענות ייצוגיות. עוד הוסכם כי 3 מיליון שקל יוענקו במסגרת שובר קנייה בסך 100 שקל לרכישת מוצרים ברשת "דינמיקה".






