השותפים החדשים של רמי לוי ברשת הסטוק החדשה נחשפים: יוני לוי ואורן בן צרויה, אנשי עסקים מטבריה. אורן לוי, בעל השליטה בחברת ב.ה. דבליו, יבואנית ותיקה של מוצרי צריכה וטקסטיל, ושותפו בן צרויה הם חברי ילדות שפועלים 30 שנה בתחום.
החברה שלהם מפיצה את מוצריה לרשתות סטוק שונות (למעט מקס סטוק). היא מקימה ותנהל את רשת הסטוק החדשה שתישא את השם "רמי לוי סטוק", ותהיה בעלת 40% ממניותיה.
ההיכרות של השניים עם רמי לוי הדוקה. ב.ה. דבליו מנהלת את מחלקות הנון-פוד בסניפי רשת "רמי לוי שיווק השקמה". הרשת מהווה גם לקוח מרכזי של החברה וכמחצית ממחזור עסקיה. החברה השלימה בימים אלה בניית מחסן לוגיסטי ענק בקריית-גת ומחזור מכירותיה מוערך בשוק בכ-200 מיליון שקל בשנה. רמי לוי: "כמו בגוד פארם, בה חברתי לאנשי מקצוע שמנהלים את העסק, אדם פרידלר ואוהד סנדלר - גם כאן השותפים הם מומחים בתחום".
יוני לוי אמר אתמול ל"ממון": "אנחנו מקווים להמציא את הקטגוריה מחדש. לא יהיה פשוט להתחרות במקס סטוק כי הוא מתחרה גדול ומצליח. אנחנו באים בצניעות, אבל לא נשקוט עד שנצליח. בישראל יש 10 מיליון תושבים שצורכים כמו 100 מיליון. בסין לא מבינים את המספרים האלה".
הסניף הראשון ייפתח ב-15 בינואר בפרדס חנה-כרכור ולאחריו סניפים בבאר-שבע, ירושלים וראשון-לציון.
יוקר המחיה בישראל והחזרה של הציבור לרשתות זולות מיטיבות עם רשתות הסטוק, שמוכרות קטגוריות רבות לבית מחומרי ניקוי ועד אביזרי נוי במחירים מוזלים.
דוחות מקס סטוק לרבעון השלישי שפורסמו בשבוע שעבר מלמדים כי החברה נהנית מעלייה במכירות בשיעור של 7% לשיא של 399 מיליון שקל, והרווח הנקי זינק ב-31% ל-45 מיליון שקל.