עשרות אלפי ישראלים הגיעו אתמול לבירה וחגגו במצעד הדגלים, לכבוד יום ירושלים, בשירה ובריקודים. עם זאת, עוד לפני שהחל המצעד, תועדו בני נוער מתעמתים בעיר העתיקה עם תושבים ועם פעילי שמאל שבאו להגן עליהם, משליכים כיסאות וקוראים קריאות נאצה. 13 מהם נעצרו ועוכבו. לצד העימותים, יותר מ-150 פעילי "תג מאיר" חילקו עד כ-3,000 פרחים ב"מצעד הפרחים" בעיר העתיקה. הם חילקו גם פלייארים הקוראים לשלום ולשכנות טובה, ולהתנצלות על עוגמת הנפש שגורם מצעד הדגלים לסוחרים. אחת מהמוני המשתתפים שהגיעו לעיר, לבושים בחולצות לבנות ועם דגלי ישראל, הייתה ניסן, תושבת פדואל, שבאה עם ילדיה לחגוג: "היה לנו ממש חשוב להיות חלק מהיום המיוחד והגדול הזה, מיום שחרור ירושלים. להרגיש את העוצמה של עם ישראל ביחד ואת האחדות ולראות מלא דגלי ישראל, להראות לילדים את ירושלים בתפארתה" | כתבו: גלעד כהן, לירן תמרי, צילום: שלו שלום





