חברת הראל תפצה כ-350 אלף צרכנים ב-2.95 מיליון שקל על משלוח ספאם בסמס. כך נקבע במסגרת פשרה בתביעה ייצוגית, בה נטען כי הראל שלחה סמסים ללא אישור מראש וגם אחרי בקשת "הסר". צרכנים זכאים יוכלו לקבל עד 14 ימי ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, עבור טיסה אחת.