ביקנעם נפרדו אתמול מספסל הלימודים 439 מסיימי י"ב מתיכון אורט פרס. "אני נרגש לסיים 12 שנות לימוד שעיצבו את אישיותי, הקנו לי ערכים, ידע וכלים חשובים, וסייעו לי להבין מי אני ומהן השאיפות שלי לעתיד", אמר התלמיד שליו אזולאי. רומן פרס, ראש העיר, הוסיף: "התברכנו בדור נפלא שיעשה חיל".






