ענף השיפוצים דורש עובדים: עמותת "דף חדש", המייצגת כ-160 תאגידי כוח אדם בענף הבנייה, פנתה בדרישה דחופה למנכ"ל משרד הבינוי והשיכון, יהודה מורגנשטרן, להפעיל באופן מיידי את מסלול ההבאה הפרטית של עובדים זרים. לטענת העמותה ויו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב, מסלול הגיוס הממשלתי נכשל: מתוך כ-1,000 העובדים הראשונים שהגיעו דרכו, למעלה מ-20% כבר ברחו ממעסיקיהם, וסחבת של תאגידים במשיכת 1,000 עובדים נוספים נרשמה בשל חוסר התאמה מקצועית. בעמותה מדגישים כי מכסה של 2,000 עובדים במסלול הפרטי אושרה כבר בשנת 2024 והאגרות שולמו, אך ההקצאה טרם הושלמה.





