מחר יציינו בתל אביב את הלילה הלבן, האירוע המסורתי שנולד בשנת 2003, כש"העיר הלבנה" של תל אביב הוכרזה כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בין המוקדים המרכזיים יהיו בימת הענק בגן צ'ארלס קלור עם הופעות של בלקן ביט בוקס, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב ודי.ג'יי סקאזי, לצד מופע זריחה של אביתר בנאי ולהקתו. בנמל יפו תתקיים טברנה יוונית מול הים עם שלומי סרנגה; גן התקווה יארח חגיגה מוזיקלית המשלבת מסורת וצלילים עכשוויים עם בר צוברי; כיכר ביאליק תארח הופעות פרינג' ובהן של הילה רוח והאחים קדוש; מתחם התחנה יהפוך לזירת היפ הופ; ובגן הפסגה יופיעו שי צברי, אקו, אסף אמדורסקי ו-Red Axes.
גם מחוץ לבמות המוזיקה לא יחסר מה לעשות: ברחבת הבימה יתקיים אירוע קולנועי אינטראקטיבי לכל המשפחה, שיהפוך את הכיכר לסט סרטים חי עם דמויות מוכרות, מופעים ומיצגים. בשדרות רוטשילד יארח פסטיבל אנימיקס קריקטוריסטים שיאיירו את המבקרים ללא תשלום, ובכיכר רבין יתקיים "לילה פרינג'" עם טעימה מהיצירה העצמאית המקומית. לצד אלה יתקיימו גם הצגות, תערוכות, סיורים, הקרנות ומופעי רחוב ברחבי העיר.





