נוגה בנאי (31), בתו של מאיר בנאי ז"ל, השיקה בפברואר את הסינגל הראשון שכתבה והלחינה, "החוצה". כעת היא מוציאה EP ראשון ובו חמישה שירים מקוריים.
"יצירה ואמנות תמיד היו חלק בלתי נפרד מהחיים שלי", היא מספרת. "לפני קרוב לעשור אבא שלי, שחי ונשם מוזיקה, נפטר. בשבילי זה היה קצת סוף העולם. המוזיקה הייתה בשבילי עוגן שלא מצאתי בשום מקום אחר באותה תקופה". את השירים הפיקו, בין היתר, דודה של נוגה אביתר בנאי וגם דודו טסה. "להיות בת למשפחת בנאי זה כמו עשרה טון זהב", היא אומרת. "זו ברכה שמגיעה עם משקל. לא בוערת בי קריירה מוזיקלית, אבל בוער בי מקום שמחפש ביטוי, כנות, פגיעות".





