סגירת המעגל המרגשת של רס"ם (במיל') נ’, לוחם מילואים בגדוד "ארבל" של חטיבת "אֹרי". נ' בן ה־36 עלה מאוקראינה בגיל שמונה. הוא למד תחילה בבית ספר חרדי, אך בהמשך התרחקה משפחתו מהדת ולא ערכה לו בר־מצווה. את שירותו הסדיר עשה כלוחם בחטיבת כפיר, ולאחר מכן המשיך לשרת במילואים. בשנים האחרונות הוא משרת בגדוד "ארבל", שמורכב ברובו מאנשים שלא חייבים במילואים – אך התנדבו לשרת.
במהלך אחד הסיורים הוא סיפר לחבריו לגדוד שמעולם לא הניח תפילין, לא חגג בר־מצווה ולא עלה לתורה. הם הרימו את הכפפה, דאגו לכל פרט, ובסיום הקו המבצעי של הפלוגה נערך טקס בר־מצווה כהלכתו, כשבמקביל נ' מקבל אות הצטיינות ממפקד הפלוגה על פעילותו המבצעית. כדי להשלים את התמונה, הוא הלך למשרד הפנים והחליף את שמו לשם יהודי. "אני חייל בודד", סיכם נ', "והגדוד שלי הוא משפחה של ממש".





