מתפרסם בשיתוף מרכז השלטון המקומי
ועידת השלטון המקומי MUNI EXPO 2026, שהתקיימה בסימן "שותפות מנצחת", נחתמה אמש בערב מיוחד בהשתתפות נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וראשי הרשויות המקומיות.
לאורך שני ימי הועידה התקיימו דיונים משמעותיים עם הצמרת המדינית והעסקית בישראל ונערכה תערוכת החדשנות האורבנית הגדולה במזרח התיכון. "האתגרים וההזדמנויות העומדים לפתחה של מדינת ישראל מחייבים שותפות מנצחת", אמר ביבס, "אנו חותמים את ועידת MUNI EXPO 2026 עם תובנות חשובות, שותפויות חדשות ובעיקר מחויבות אדירה להמשיך לפעול למען עתיד טוב יותר לאזרחי ישראל".





