וואטסאפ הודיעה היום (ב') על שילוב של אפשרות לערוך הודעות עד 15 דקות לאחר שליחתן לנמען. לצד הודעה ערוכה יופיעו הכיתוב "נערכה" והשעה שבה היא נערכה. הפיצ'ר יושק ברחבי העולם, וגם בישראל, במהלך השבועות הקרובים. התכונה החדשה תאפשר תיקון והגהה של הודעות ולקבל שליטה יותר נרחבת על שליחתן.
1 צפייה בגלריה
עריכת הודעות בוואטסאפ
עריכת הודעות בוואטסאפ
עריכת הודעות בוואטסאפ
(צילום: וואטסאפ)
כדי לערוך הודעה כל מה שצריך לעשות הוא לללחוץ לחיצה ארוכה על הודעה שאתם רוצים לערוך ולבחור בתפריט – עריכה. מקבל ההודעה יוכל לראות שההודעה נערכה ללא ההיסטוריה שלה. בדיוק כמו הודעות רגילות, מדיה ושיחות בוואטסאפ גם ההודעות הערוכות מוגנות ומוצפנות מקצה לקצה.

עוד בנושא:

בחודש האחרון וואטסאפ משנסת מותניים והכניסה סדרה ארוכה של פיצ'רים חדשים שהיו נדרשים מזה זמן רב על ידי המשתמשים. ויש לה הרבה מאוד מהם. כשני מיליארד עושים בה שימוש יומי ברחבי העולם. אלה שולחים כ-100 מיליארד הודעות בכל יום. זוהי פלטפורמת הצ'אט מבוססת מובייל הגדולה בעולם ורק טלגרם מצליחה לזנב בה מרחוק (מאוד) עם כ-400 מיליון משתמשים יומיים.
בין הפיצ'רים שהחברה הוסיפה לאחרונה ניתן למנות: סקרים בקבוצות עם הגבלת המענה של כל אחד מחברי הקבוצה לתשובה אחת בלבד ואפשרות לחפש אותם ספציפית; שליחת תמונות ומסמכים עם כיתובים כולל אפשרות למחוק או לערוך אותם; שמירת הודעות זמניות בכפוף לאישור השולח; שימוש באותו חשבון וואטסאפ גם ממספר סמארטפונים שונים; תשלום לעסקים ישירות דרך הצ'אט של וואטסאפ; "נעילת צ'אט" (Chat lock), שיאפשר למשתמשי האפליקציה לנעול ולהסתיר שיחות.
המגמה של וואטסאפ היא לנסות ולהטמיע כמה שיותר תכונות פופולריות משירותי צ'אט אחרים. הכיתובים לתמונות למשל קיימים בטלגרם כמו גם הסקרים בקבוצות. שליחת תשלום היא תכונה שהועתקה מוויצ'אט הסינית ודומותיה שמשמשות בסין גם כארנק אלקטרוני ואמצעי הזדהות בין השאר. בנוסף, זהו חלק מהמאמץ של מטא להרחיב את ההכנסות מהאפליקציה הפופולרית שרוב הפעילות בה מוצעת בחינם.