שחקן הקולנוע האיטלקי סימון סוסינה תפס כאן כותרות גם בזכות מה שנראה כדייט עם הדוגמנית הישראלית עדן פינס בביקורו האחרון בארץ, ולפי הדיווחים הייתה שם גם חתימה בנשיקה. לא ברור אם יש או אין קשר לפינס, אבל סוסינה, כוכב הסרט 365 ימים, שוהה כאן בימים אלה שוב ובחר במלון סטאי ת"א. בדיוק כמו שיקרה גם לכם, הוא קיבל ליווי אישי מהמנכ"ל יניב אדיבי בדרך לאירוח בסוויטה יוקרתית, למתחם הספא ולמסעדת קישלה של המלון. בקיצור, נראה שסוסינה מבלה 365 ימים בהחלט.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio

זוכרים את שלי פדרמן

למרות המונדיאל במסכים, הגיע קהל בכמות יפה ליריד האופנה והלייף־סטייל ABOUT US של היזמית קרין לאופר־דיין בטרמינל העיצוב בבת־ים. בהרכב: 40 מותגים ומעצבים ישראלים, כשהפתיחה כללה תערוכה של האוצרת קרן בר־גיל תחת הכותרת "SIDE BY SIDE". בין השאר הוצגו עבודות של האמנית המנוחה שלי פדרמן ז"ל, בתו של דייויד פדרמן יבדל"א וקרובת משפחה של לאופר־דיין. פדרמן הלכה לעולמה בשנת 2014 אחרי התמודדות עם מחלת הסרטן. אורחי הכבוד היו אייקון האופנה גדעון אוברזון, שגם בא לפרגן לבתו קארן העומדת בראש טרמינל העיצוב, והמעצב ששון קדם.
5 צפייה בגלריה
סימון סוסינה ויניב אדיב, מנכ"ל סטאי
סימון סוסינה ויניב אדיב, מנכ"ל סטאי
סימון סוסינה ויניב אדיב, מנכ"ל סטאי
(צילום: רוני יחזקאל)

הרוטשילדים תומכים בהלל יפה

לו הייתן הברונית אריאן דה רוטשילד, יו"ר קבוצת אדמונד דה רוטשילד, כנראה שהייתן מגיעות להתרשמות אישית מנבחרת הילה, תוכנית מתמחים מצטיינים של המרכז הרפואי הלל יפה, כפי עשתה בימים אלה. היוזמה נתמכת על ידי הקרן של הקבוצה ונוסדה בשיתוף עמותת הידידים של ביה"ח.

פיליפ מורייס בקמפיין: מעשן? תפסיק! לא מפסיק? תשנה!

חברת "פיליפ מוריס" יוצאת בקמפיין חדש עם מטרה מפתיעה - לגרום לאנשים להפסיק לעשן. "לא מעשן? אל תתחיל! מעשן? תפסיק! לא מפסיק? תשנה!"; בחברה מסבירים: "למרות שאנו חברה מסחרית, אחת מחברות הטבק הגדולות בעולם, אנו יודעים שזה הדבר הנכון לעשות. מוערך כי ישנם מעל מיליארד מעשנים בעולם - וצריך לעודד אותם להפסיק. בד בבד, אנו מאמינים כי אלו שממשיכים לעשן ראויים לחלופות פחות מזיקות".
לפי פיליפ מוריס, "אנו מתנהלים בשקיפות מלאה ובצורה אחראית, הן חברתית וסביבתית, והן בעסקים שלנו - עם קידום עתיד ללא סיגריות. העולם השתנה, וגם אנחנו", אומרים בחברה".
החזון, הם מסבירים, הוא "לפתח ולהנגיש חלופות ללא עשן עבור אותם מעשנים מבוגרים שאחרת היו ממשיכים לעשן. כחלק מחזון זה, אנחנו מתפתחים גם בכיוונים אחרים שיאפשרו לנו להמשיך להשקיע במדע ובמחקר ולספק מוצרים חדשניים וטכנולוגיות מובילות במגוון תחומים".

ביערות טנזניה

לאחר שגייסה יותר ממיליון דולר לעמותת Make A Wish, חברת סנאפי, שפיתחה פלטפורמה להענקת מתנות, תורמת גם לאיכות הסביבה: החברה נטעה כ־60 אלף עצים ביערות טנזניה תוך יצירת אלפי משרות מקומיות. כל הכבוד!

אולטרה בר

הדסק הקולינרי של בועות מדווח כי השף גיל חן הוציא לדרך בר יין חדש, אפריטיבו, במלון אולטרה ברחוב הירקון בת"א. הגיעה לפרגן: סלע שרלין, מלכת היופי לשנת 2019, כיום סטודנטית למנהל עסקים ברייכמן ועובדת בחברת הייטק. שרלין סיפרה לחן שעל הפרק טיול באיטליה, והוא הרכיב רשימה בהתאם.
5 צפייה בגלריה
גדעון אוברזון וששון קדם
גדעון אוברזון וששון קדם
גדעון אוברזון וששון קדם
(צילום: יח"צ)

יעלי אסתטיקה

דסק גבעת חלפון של בועות מדווח כי ניצה שאול המיתולוגית, הלא היא יעלי הלא־פחות מיתולוגית, תהיה הפרזנטורית של מרכז הטיפוח והאסתטיקה ALOKINO. "ניצה היא נכס צאן ברזל בעולם התרבות על כל רבדיו ומייצגת ערכים שעימם אנחנו מזדהים", מסבירה מאיה מורד, בעלים ומנכ"לית ALOKINO.

75 שנים למלונות דן

משפחת פדרמן והנהלת מלונות דן חגגו 75 שנים להיווסדה של הרשת יחד עם שר התיירות יואל רזבוזוב ו־500 אורחים נוספים. היו, בין היתר: שגריר ארה"ב בישראל תומאס ר' ניידס, השרה אורית פרקש הכהן, מיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן ופוליטיקאים מהעבר ומההווה.

קיוטו מתרחבת

איש העסקים שמעון באבו, בעלי המסעדה, מחלוצות המטבח היפני בישראל, פתח סניף ראשון של מסעדת פיוז'ן גורמה כשרה בראשל"צ, אחות למסעדה האסייתית בהרצלייה פיתוח. באו לפרגן: יוסי אבו מנכ"ל דלק, צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, אבי חורמרו מנכ"ל קבוצת ג'ורדאש ישראל, עמיר שאלתיאל יו"ר קבוצת אלדר, רז עודד שותף בקבוצת נקש, חבר הכנסת בועז ביסמוט ואיש העסקים מיקי דיין.
5 צפייה בגלריה
מיקי דיין ושמעון באבו
מיקי דיין ושמעון באבו
מיקי דיין ושמעון באבו
(צילום: לנס הפקות)

Made in Paris

המעצבת ענת חפץ, בעלת מותג האופנה KAWAYAN, הגיעה לביקור בסטודיו הפריזאי של האמנית אורלן, שביקרה באחרונה בישראל, לגלריה שלוש ביפו. אורלן הביעה התלהבות ממשקפי השמש שהרכיבה חפץ וזכתה ממנה להפתעה בגומלין: זוג המשקפיים הראשון שיצא מקו הייצור.
5 צפייה בגלריה
המעצבת ענץ חפץ והאמנית אורלן
המעצבת ענץ חפץ והאמנית אורלן
המעצבת ענץ חפץ והאמנית אורלן

ההסתדרות למען אנשים עם מוגבלויות

הסתדרות המעו"ף נרתמת למען עמותת עלה המסייעת לאנשים עם בעלי מוגבלויות. גיל בר־טל, יו"ר הסתדרות המעו"ף, והילה קניסטר בר־דוד, מנכ"לית שחר און מבית מעו"ף, ערכו סיור בקמפוס עלה ובו סוכם על שיתוף פעולה בין הארגונים. נשיא עלה ראובן שיף הודה לשניים על התגייסותם.
5 צפייה בגלריה
שגריר ארה"ב בישראל תומאס ר' ניידסת, אורית פרקש הכהן ומיכאל פדרמן
שגריר ארה"ב בישראל תומאס ר' ניידסת, אורית פרקש הכהן ומיכאל פדרמן
שגריר ארה"ב בישראל תומאס ר' ניידסת, אורית פרקש הכהן ומיכאל פדרמן
(צילום: גיא יחיאלי)

בקטנה

  • אחרי הפסקה בגלל הקורונה, מלון קרלטון ת"א חזר לארח את שותפיו העסקיים למסיבה השנתית.
  • לילית קוסמטיקה ערכה ארוחת ערב במסעדת אלנה שבמלון נורמן בת"א, לציון 150 שנה למותג הטיפוח היפני שיסיידו.
  • פרס מפעל חיים הוענק ליעקב אמסלם, הבעלים של קבוצת אמסלם טורס, על ידי חברת אלעל.
  • כ־300 עובדות משרד האוצר הגיעו ליום כיף במלון הסוויטות רמלה נתניה. (חבצלת דמארי)
  • אחרי 17 שנה, ד"ר איתן יודלביץ פורש מתפקיד מנכ"ל הקרן הדו־לאומית למו"פ של ישראל וארה"ב, קרן BIRD. מחליפו: ירון לוטן, סגן יו"ר מכון אהרון למדיניות כלכלית באוניברסיטת רייכמן.
  • מותג הנעליים טבע נאות קיבל את תו ויגן פרנדלי.
  • רשת ההמבורגרים הכשרה "BURGERS BAR" פותחת סניף בבית־שמש.

מינויים

  • אסתי הרשקוביץ מונתה למנהלת המסחרית של דלתא איירליינס ביוון ובטורקיה.
  • עו"ד לירז דמביץ־כהן מונתה ליועצת המשפטית בחברה הארצית למתנ"סים.
  • ליאור שחורי מונה למנכ"ל שופרסל עסקים.
  • ניר פלדמן מונה למנהל הדאטה בסקאי, סחר ושיווק חכם.