"איך אתה תמיד אומר את הדבר הנכון?", תוהה מאדי, אחת משלוש הדמויות הראשיות ב"מגנוליות מופלאות" בפני טרוטר, המורה ליוגה בספא בו היא עובדת. אני לא יכולה שלא לדמיין לעצמי את החיוך מדושן העונג של התסריטאים כשהם כותבים את השורה הזאת. זה נכון, ולא רק לגבי טרוטר, הגיי החמוד, אלא לגבי כל הדמויות של "מגנוליות מופלאות", שהעונה השלישית שלה עלתה בסוף השבוע בנטפליקס. כל הדמויות שלה אומרות תמיד את הדבר הנכון, כלומר את הדבר הצפוי, הדבר השטחי, הדבר נטול העומק. כן, "מגנוליות מופלאות" היא כנראה הסדרה היחידה שאינה מושפעת משביתת התסריטאים נוכח איום ה-AI, מפני שהיא כבר נכתבת על ידי AI. וכמו שזה נראה, לתסריטאים באשר הם אין שום סיבה לחשוש. היא כתובה מזעזע.
אחרי עונה שנייה מתישה למדי, מגיעה העונה השלישית של הלהיט הנטפליקסאי, שמבוסס על סדרת הספרים בעלת שם זהה, שכתבה שריל וודס. הצופים האדוקים יוכלו להמשיך ולעקוב אחר תלאותיהן של שלוש ה-BFF, מאדי (ג'ואנה גרסיה סווישר), דיינה סו (ברוק אליוט) והלן (הת'ר הדלי הנהדרת, שאיכשהו מצליחה להעניק לסצנות שלה איכות רגשית נוגעת ללב), בעיירה הנוצרית והמלוטשת, סרניטי בדרום קרוליינה. תלאות שלמרות שהחלו כסוג של טלוויזית פיל-גוד, משום מה הופכות מיוסרות מעונה לעונה.
לביקורות טלוויזיה נוספות:
סוף העונה השנייה היה בופה "דחוס כפי יכולתך" של קליף-האנגרים שאולי ניסו לפצות על העונה ההיא: מאדי צריכה לשקול מחדש את היחסים שלה עם קאל, המאמן, כי הוא לא סיפר לה שהוא היה פעם בסדנת ניהול כעסים ועכשיו הוא נתן למישהו אגרוף ונעצר על ידי המשטרה. הלן צריכה להחליט אם לתת עוד צ'אנס לראיין ששוב ושוב נתנה לו עוד צ'אנס, ושחזר ואכזב אותה, כי הוא מציע לה נישואים. זה אומר שהיא תצטרך לוותר על מערכת היחסים הנהדרת והאוהבת שלה עם אריק, ואני באמת מתפלאה על הלן, עורכת דין ממולחת וחכמה שתמיד הייתה המוח בחבורה. זה נו בריינר, הלן.
1 צפייה בגלריה
מתוך "מגנוליות מופלאות", עונה 3
מתוך "מגנוליות מופלאות", עונה 3
תלאות שהחלו כסוג של טלוויזיית פיל-גוד, משום מה הופכות מיוסרות מעונה לעונה. מתוך "מגנוליות מופלאות", עונה 3
(צילום: באדיבות נטפליקס)
דיינה סו, מעצבנת כתמיד, קיבלה ירושה מופלאה מדודה פרנסיס המתה, ועכשיו היא מנסה לשקם את היחסים שלה עם רוי. אלא שאישה מרושעת שמעולם לא שמענו עליה בשם קאתי, האחות של רוני, חזרה לעיר, ומשום מה היא מתעבת את דיינה סו ולא מפסיקה להשחיר אותה בעיר עם הרבה סטייל, כלומר סטייל של טלנובלות בשנות ה-80. חוץ מזה אנחנו נסחפים, לא תמיד בקטע טוב, לדמויות אחרות בסדרה כמו טיילר, הדור הצעיר של מאדי, והרומנטיקה שלו עם אנני, הבת של דיינה סו או אייזק והחיפוש שלו אחרי האב הביולוגי. מערכות יחסים נרקמות ברגש ולפי המסלולים המקובלים, התנצלויות נרשמות, סליחות נסלחות. כולם מנחמים את כולם, מבטיחים לכולם שהם שם בשבילם ונשבעים להפוך לאנשים טובים יותר, ככל שיאפשר להם זמן המסך של העונה ואספקת המרגריטה של ההפקה.
"מגנוליות מופלאות" נשענת בעיקר על טיקט האנושיות שלה, אבל זאת אנושיות צ'יזית, משעממת, צפויה עד כאב ובעיקר לא כזאת שבאמת מתעניינת בדמויות שלה ובדילמות שלהן, אלא להוטה בעיקר לפתור את הכול על הצד הטוב ביותר, כמה שיותר מהר, ואם אפשר להשחיל פנימה כמה פניני תבונה על החיים א-לה ניו אייג' אליאקספרס, אז קדימה, הגדילו בשקל 90. מדובר בטלנובלה במסווה של סדרת דרמה, ובעולם בו קיימות סדרות כמו "החיים עצמם" או "ג'יני וג'ורג'יה" - כלומר טלנובלות שמשקיעות בצופה שלהן, אין שום סיבה להשחית זמן על עלילות מאולצות עם מוזיקת רקע יבבנית. נקסט.