במלאת 30 ימים לפטירת יהונתן גפן ז"ל, בנו, אביב גפן מוציא היום (א') את השיר שכתב לזכרו, "אחכה". גפן הבן כבר הופיע עם השיר החדש בהופעת הענק בנשף הרוק בפארק הירקון מול למעלה מ-30 אלף איש בקהל - וכעת מוציא אותו באופן רשמי עם ביצוע חי מההופעה. צפו בקליפ:
יהונתן גפן הלך לעולמו בגיל 76, אחרי שנמצא מת בביתו במושב סמוך לנתניה. אשתו לשעבר, נורית גפן סיפרה בפודקאסט בהשתתפותה כי חבר של בנה אביב איתר את גפן בביתו ללא רוח חיים. בהמשך כתב גפן הבן כי "לאחר בדיקה פתולוגית דווח לנו כי אבינו, יהונתן גפן ז"ל, הלך לעולמו בביתו לאחר שלקה באירוע לבבי בעקבות מחלת טרשת העורקים ממנה סבל".
לכתבות נוספות במדור מוזיקה:
יחסיהם של גפן ואביו ידעו עליות ומורדות במשך השנים, אולם לפני מותו של יהונתן גפן ז"ל, הספיקו השניים ללבן את העניינים ביניהם אחרי שהלכו לטיפול במערכת היחסים: "לפני שנתיים הלכתי עם אבא שלי לשיחות עם פסיכולוג, ושפכנו אחד על השני הכול ודיברנו. אני חייב לומר שאבא שלי הוא הגיבור שלי, בלי אבא שלי אני לא אביב", סיפר גפן הבן בפודקאסט "מחוץ לפריים".

אביב גפן והתעויוט - אחכה

מילים לחן: אביב גפן
עיבוד והפקה מוזיקלית: אביב גפן, משה לוי
מזמן האהבה כבר לא ליטפה סתם את ראשינו כמעט ולא ביקרה האהבה בחלונך עמדתי פרחים לך קטפתי והם נבלו בערוגות הזמן
וגם במרחקים הינו מרגישים קשורים ענף ושורש כשהאדמה בוערת תכתוב שירים למלאכים אני אשמע אותם שרים גם בשקט יש צלילים אם מקשיבים בין יום שרב ועד לגשם הראשון
אחכה לך
אבא
חזרת מהמלחמה אך איש לא שב משדה הקרב הינו אגמים בתוך הלהבה לא תקלף לי קנה סוכר והגויאבות יערמו אל מול הגפן ששתלת בגינה
איך ברחנו בבקרים כשכולם היו לומדים וטבענו באבטיח וצדפים וסלט פירות מתוק ולא להפסיק לצחוק וקסמיך עשויים מילים מילים מכשנולדתי ועד יומי האחרון
אחכה לך
אבא