לא עניינכם: בריטני ספירס ו-וויל איי אם הוציאו היום (ו') את Mind Your Business, סינגל משותף שאותו הפיק הישראלי ג'וני גולדשטיין. האזינו
בשבועות האחרונים החלו לעלות דיווחים על שיתוף פעולה עתידי שעתיד לצאת בין שני הכוכבים, וביום ג' האחרון אלו קיבלו תוקף רשמי עם שחרורו של הטיזר לשיר. המפיק הישראלי ג'וני גולדשטיין שהפיק את הלהיט עבור השניים אמר בשיחה עם ynet כי "בריטני ו-וויל איי אם - שתי אגדות מהלכות. כבוד להיות חלק מזה".
עבור ספירס זהו שיר חדש השני שיוצא מאז 2016 מלבד הגרסה המחודשת ללהיט של אלטון ג'ון Tiny Dancer שהשניים שחררו בשנה שעברה. מדובר גם בסינגל השני מאז שהצליחה להשתחרר סופית מהאפוטרופסות של אביה, שנמשכה 13 שנים. ניתן לראות בחלק ממילות השיר התייחסות למצבה בשנים האחרונות: too much looky-looky, I'm so sick of all these looky-loos. Everybody lookin' at me like I was the breakin' news (בתרגום חופשי: "יותר מדי מבטים, נמאס לי מכל המתבוננים. כולם מסתכלים עליי כאילו אני החדשות החמות").
1 צפייה בגלריה
בריטני ספירס, ג'וני גולדשטיין וויל איי אם
בריטני ספירס, ג'וני גולדשטיין וויל איי אם
בריטני ספירס, ג'וני גולדשטיין וויל איי אם
(צילום: AP, Gettyimagesil, אינסטגרם)
מדובר בשיתוף הפעולה השני של ספירס ו-וויל איי אם, לאחר שב-2012 יצא השיר הפופולרי Scream & Shout. בריאיון השבוע ל-CBS לקראת יציאתו של הסינגל החדש דיבר הזמר והמפיק על ספירס ואמר "אני מעריץ, חבר ותומך של בריטני לאורך כל השנים. אני מקשיב למוזיקה שלה, תמכתי בה בתקופה שבה היא נלחמה למען השחרור שלה. היא אדם מדהים".