בריטני חוזרת: וויל איי אם ובריטני ספירס ישלבו כוחות בשיר חדש בשם Mind Your Business שצפוי לצאת בסוף השבוע הקרוב (ו'). על ההפקה המוזיקלית חתום ג'וני גולדשטיין הישראלי, ששיתף פעולה עם וויל איי אם פעמים רבות בעבר. "בריטני ו-וויל איי אם - שתי אגדות מהלכות", אמר המפיק ג'וני גולדשטיין בתגובה ראשונה ל-ynet, "כבוד להיות חלק מזה. כבר לא יכול לחכות".
1 צפייה בגלריה
בריטני ספירס, ג'וני גולדשטיין וויל איי אם
בריטני ספירס, ג'וני גולדשטיין וויל איי אם
בריטני ספירס, ג'וני גולדשטיין וויל איי אם
(צילום: AP, Gettyimagesil, אינסטגרם)
ההודעה הרשמית על הסינגל מגיעה אחרי ששמועות הציפו את הרשת ואתרי רכילות מעבר לים בשבוע החולף, כמו גם התיוג ברשתות החברתיות - Britney is Coming, שהפך טרנדי בימים האחרונים. השיר החדש עתיד לצאת כעשור אחרי שיתוף הפעולה הראשון של השניים - Scream & Shout שהיה ללהיט ענק, וצפוי לראות אור בהמשך היום כשוויל איי אם העלה לחשבון האינסטגרם שלו אמש טיזר עם הפתיח האייקוני של השניים - You are now rocking with Will I Am and Britney b**tch!
בשבוע שעבר התראיין גולדשטיין ל-ynet, וסיפר על העבודה לצד וויל איי אם בשנים האחרונות - שבין היתר הולידה את הפסקול המועמד לגראמי של הסרט "ריספקט" בכיכובה של ג'ניפר הדסון, את האלבום השמיני של הבלאק אייד פיז ואת השיר The Formula שמלווה את מרוצי הפורמולה 1.
על אף שבריאיון סרב להגיב לשמועות על כך שיש לו קשר לסינגל המדובר בין השניים, סיפר כי וויל והוא "עובדים רצוף כבר ארבע שנים ומאוד אוהבים לעבוד ביחד וגם עושים את זה ממש טוב. הוא אחד האנשים הכי קרובים אליי ושאני הכי מעריך, הוא גם חבר וגם מנטור. זה כיף ליצור ככה ביחד".