2 צפייה בגלריה
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
אילונה ליכטר ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
הפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה נגד יוסף עזרא (37) ממושב עין שריד בשרון, בשל נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול ודריסתה למוות של תושבת קדימה אילונה ליכטר (39) בחודש מרץ.
לפי הפרקליטות, עזרא צרך קוקאין לפני התאונה שהתרחשה סמוך לכניסה למושב עין שריד. בשעת ערב הוא נהג ברכב מסוג מרצדס, ובמהלך הנסיעה בצאתו מהמושב הבחין בחברו שנהג בכביש, והשניים עצרו לשוחח, כשעזרא היה בנתיב הנגדי. בהמשך עקף את רכבו של החבר ביציאה מהמושב, במהירות העולה מהמותר. במהלך העקיפה הגיע רכב מולו, ואז הוא סטה בחדות ימינה על הכורכר, איבד שליטה, עלה על המדרכה - ופגע בעוצמה בליכטר שהייתה בריצה באותו זמן.
כתוצאה מהפגיעה, נפצעה ליכטר בכל חלקי גופה ומותה נקבע במקום. בחקירתו מסר עזרא גרסה שאין בה הסביר סביר לנהיגתו במהלך התאונה. עזרא לא התמודד עם ממצאי חקירת התאונה, וטען כי ליכטר עמדה באמצע הכביש - טענה שנסתרה במהלך החקירה.
2 צפייה בגלריה
כוחות ההצלה בזירת התאונה
כוחות ההצלה בזירת התאונה
כוחות ההצלה בזירת התאונה בחודש מרץ
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
ליכטר, אם לשלושה מקדימה, עבדה בבית חולים מאיר בכפר סבא כטכנולוגית רפואית. בעקבות מותה נקלעה משפחתה למצב כלכלי קשה ותושבים נרתמו לסייע לה.
"היא הייתה אישה מדהימה, אי אפשר לעכל את זה", אמרו קרובי משפחתה לאחר התאונה. "אנחנו המומים, קשה לדבר עליה בלשון עבר. הנהג שפגע בה לקח אותה מבעלה ושלושת הילדים. זו אבדה גדולה".
בהודעת ועד העובדים של בית החולים מאיר לאחר מותה נכתב: "ועד העובדים כואב את מותה של אילונה ליכטר, טכנאית אקו בבית החולים שלנו. אילונה היקרה נהרגה בתאונת דרכים אשר קטעה את חייה בבת אחת. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה".