התבוסה המשפילה 5:0 לליברפול הייתה ככל הנראה משחקו האחרון של אולה גונאר סולשיאר על הקווים של מנצ'סטר יונייטד. כלי התקשורת באנגליה דיווחו שהנהלת הקבוצה שוקלת לפטר מיידית את המנג'ר, שמעמדו היה מעורער עוד לפני כן.
התבוסה הביתית הקשה ביותר מול היריבה המושבעת, והעובדה שהקבוצה נותרה במרחק של שמונה נקודות מהמוליכה צ'לסי 9 מחזורים בלבד מפתיחת העונה רק הגבירה את הלחץ על ראשי המועדון.
1 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(צילום: AP)
ב"מנצ'סטר איבנינג ניוז" דייוחו שבמשחק בשבת הקרובה נגד טוטנהאם אמורה יונייטד לעלות כבר ללא הנורבגי, שסירב להתייחס לעתידו בתום המפלה. לאחר מכן מצפים לקבוצה מפגש עם אטאלנטה בליגת האלופות ועימות לוהט עם מנצ'סטר סיטי בדרבי.
"אני באמת מאמין בעצמי ומרגיש שאני קרוב למטרה", הגיב סולשיאר לשאלות העיתונאים. "ברור שהתוצאות האחרונות לא היו טובות והן העלו ספקות אצל אנשים, אבל אני חייב להישאר חזק ולהאמין במה שאני עושה".
השדים האדומים הפסידו בארבעה מבין תשעת המשחקים האחרונים שלהם ולא השיגו ניצחון בארבעת המשחקים האחרונים בפרמייר ליג. השחקנים נותרו סגורים בחדר ההלבשה שעתיים אחרי התבוסה. על פי הדיווחים מועמד אנטוניו קונטה להחליף את סולשיאר.