אחרי הפוגה קצרה, לואיס סוארס, החלוץ האורוגוואי בן ה-35 שכבש לא פחות מ-441 שערים במהלך הקריירה שלו וכיכב בין היתר בליברפול, איאקס וברצלונה - צפוי לחזור לכדורגל האירופי כבר באוקטובר.
סוארס עזב את אתלטיקו מדריד בקיץ, והצטרף לנסיונל ממולדתו, בה גדל. כעת, אחרי שמונה משחקים בלבד של החלוץ, במהלכם כבש ארבעה שערים ובישל שלושה נוספים, הודיע היום נשיא המועדון שסוארס יעזוב בסוף העונה באורוגוואי, המסתיימת באוקטובר. סוארס מקווה לחזור לבמה גדולה יותר על מנת לחזור לכושר מלא לקראת המונדיאל בקטאר שייערך בעוד פחות מחודשיים.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
חזר למועדון נעוריו, לזמן קצר. סוארס
(צילום: גטי אימג'ס )
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
רוצה לחזור לכושר מלא לקראת המונדיאל. סוארס
(צילום: גטי אימג'ס )
"כשהליגה באורווגואי תגמר, סוארס יעזוב", סיפר חוסה פואנטס, נשיא המועדון, "זה היה הסיכום מלכתחילה, והוא עשה מאמץ גדול כדי להגיע לכאן. אני מודיע זאת עכשיו כדי להימנע מציפיות מיותרות של האוהדים".
אז כשהחזרה לאירופה נראת קרובה מתמיד, מי תהיה ברת המזל שתקלוט אליה את הכוכב האורווגאי? כרגע, נראה כי הקבוצה שמובילה את המירוץ היא אסטון וילה. הקבוצה האנגלית ניסתה לצרף אותו עוד בקיץ כשעזב את מדריד, ועכשיו זאת תהיה הזמנות מצוינת לאיחוד עם סטיבן ג'רארד, מאמן הקבוצה, ופליפה קוטיניו, ששיתפו פעולה עם סוארס בליברפול. קבוצה נוספת ששמו קושר אליה במהלך הקיץ היא מארסיי, אך היא צירפה במקומו את אלכסיס סאנצ'ז ולא סביר שתנסה להביא אותו כעת, אם כי צמד חלוצים דרום אמריקאים שכאלה הם בהחלט הגשמת פטנזיה עבור האוהדים מדרום צרפת.
כיוון מעניין נוסף הוא חזרה של החלוץ לליברפול, אם כי האפשרות הזאת היא הרבה פחות סבירה. מאז פרסום הידיעה לגבי עתידו, החלו אוהדי ליברפול בקמפיין רשת הקורא להחזירו. במשך שלוש עונות נפלאות באנפילד לפני שעבר לברצלונה, כבש סוארס 82 שערים ב-133 משחקים.
3 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
הפתרון לבעיות של ליברפול? סוארס
(צילום: גטי אימג'ס )