מכבי חיפה ספדה היום (שבת) לאוהד הקבוצה, אלעד קציר, שגופתו הוחזרה לישראל לאחר שנחטף ב-7 באוקטובר מביתו שבקיבוץ נחל עוז במהלך מתקפת הטרור האכזרית על ישובי העוטף ונרצח במהלך היותו בשבי.
"מועדון כדורגל מכבי חיפה מרכין ראש וכואב על הירצחו בשבי של אוהד הקבוצה, אלעד קציר ז"ל", נכתב בהודעת המועדון. "אלעד הגיע למשחקי מכבי מקיבוץ ניר עוז. מאז ה-7 באוקטובר המתנו והתפללנו לשובו הביתה של אלעד בריא ושלם, אך לדאבון ליבנו, התבשרנו היום על הנורא מכל. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומייחלים לחזרתם בשלום הביתה של החטופים".
1 צפייה בגלריה
אלעד קציר
אלעד קציר
אלעד קציר ז"ל במשחקה של מכבי חיפה
183 ימים אחרי שנחטף מניר עוז הודיעו צה"ל ושב"כ: אלעד קציר נרצח בשבי. גופתו של אלעד בן ה-47 - שאביו אברהם נרצח ב-7 באוקטובר ואמו חנה נחטפה גם היא וכבר שוחררה - חולצה במבצע של עוצבת הקומנדו מחאן יונס, בהכוונת שב"כ ואמ"ן.
בהודעה שפרסמו בהמשך חברי קיבוץ ניר עוז, נאמר כי ככל הנראה אלעד נרצח כבר בינואר. על מותו וחילוץ גופתו הודיעה כמה דקות לפני צה"ל אחותו של אלעד, כרמית פלטי-קציר. "קיבלנו בשורות קשות. אלעד הובא הלילה לישראל, אחרי שנרצח בשבי. במציאות הנוראית שיצרו לנו, גם זו נחמה. יהיה לאלעד קבר בניר עוז. אנחנו לא נישאר בחוסר וודאות", כתבה האחות.