"בסופו של דבר, בכל משחק מאני-טיים של העונה אנחנו מפסידים העונה עם רובי קין. השישייה לאולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס-ליג, שני משחקי העונה מול מכבי חיפה וכעת ההשפלה למכבי פ"ת. יש פה בעיה גדולה". מכבי ת"א בהלם גדול אחרי ההדחה הדרמטית ברבע גמר גביע המדינה - ומצאו את האשם לכך.
הצהובים, כזכור, החליטו עקרונית לממש את חוזהו של קין, שחתום גם לעונה הבאה, אולם הכישלונות במשחקי הנוקאאוט באירופה ובגביע המדינה עשויים להשיב את המועמדות של ברק בכר, אותו רוצים בהתאחדות כמאמן נבחרת ישראל, לתפקיד.
4 צפייה בגלריה
קין
קין
ביקורת מבית. קין
(צילום: עוז מועלם)

קין כינס את שחקניו אחרי ההדחה ואמר להם: "תסתכלו על עצמכם, תעמדו מול המראה ותראו מה עשיתם לא טוב. אתם חייבים לבדוק את עצמכם. עכשיו הכל תלוי בכם, תראו אופי".
אחרי המשחק העביר קין מסר ברור לשחקניו לקראת תשעת המשחקים האחרונים בפלייאוף העליון בליגת העל: "צריכים אופי ומנהיגים שמתעלים. יהיו כמה החלטות שאצטרך לקבל, חלקן לא יהיו קלות עבורי".
4 צפייה בגלריה
מכבי ת"א
מכבי ת"א
שחקני מכבי ת"א מתוסכלים בסיום המשחק
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
זהבי ופרץ
זהבי ופרץ
זהבי ופרץ המומים
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א אמנם מובילה בעשר נקודות הפרש בפסגת ליגת העל על חשבונה של מכבי חיפה, אותה תפגוש ביום שני הקרוב בבלומפילד למשחק ההזדמנות האחרונה של האלופה, אולם ההדחה מגביע המדינה ועוד מול קבוצה מהפלייאוף התחתון שהפסידה לפני מספר ימים לאשדוד, יצרה לחץ גדול אחרי המשחק. "שני ילדים ממכבי פ"ת, ניב יהושע ולירן חזן הדיחו קבוצה עם תקציב של למעלה מ-100 מיליון שקל, אין מביך מזה", אמר אחד מהשחקנים בקבוצה. "אי אפשר לחכות כל הזמן רק לפעולות של מילסון, שאם לא מגיעות, לא קורה כלום".
קין ספג ביקורת גם על ההחלטה להרכיב את השוער דניאל טננבאום, שהציג יכולת חלשה, בעיקר בטעות הקשה בשער השלישי, כשהגיב באיחור רב בזינוק. "לא מתחרט על בחירת ההרכב", הסביר קין. "עשינו גם הרבה חילופים. ההרכב הזה היה יכול לנצח, אין שום חרטות. הייתה לנו הזדמנות לעלות לחצי הגמר וזרקנו אותה לפח".
4 צפייה בגלריה
טננבאום
טננבאום
משחק חלש. טננבאום
(צילום: עוז מועלם)
ערן זהבי נראה עצבני מאוד אחרי ההדחה וביקש מהשחקנים להגיע להודות לקהל שדרש זאת. הלחץ במכבי בעקבות ההפסד הוביל, בין היתר, גם לעימות בין מנהל הקבוצה יואב זיו לכרוז של מכבי פ"ת ששר במיקרופון: "יאללה הביתה".
"אם נהיה כנים, לא היינו מספיק טובים אבל עדיין היינו צריכים לנצח. עשינו כמה טעויות. אני מאוד כועס, ידענו מה יקרה אחרי הפנדל שלנו ושער שוויון שהגיע שלוש דקות אחרי הרג אותנו", סיכם קין את המשחק.