עכשיו זה כבר רשמי: אנצ'לוטי הוא המאמן החדש-ישן של ריאל מדריד. סגנית אלופת ספרד הודיעה הערב (שלישי) על חזרתו של המאמן האיטלקי למועדון בחוזה לשלוש שנים בו הוא צפוי להרוויח שישה מיליון אירו לעונה. הבלאנקוס הגיעו במהלך היום לסיכום עם אברטון על שחרורו של אנצ'לוטי. במקביל, נציגיו סגרו את פרטי חוזהו בריאל.
אנצ'לוטי הגיב על המעבר: "נהניתי בתקופה שלי באברטון, אבל הוצגה בפניי הזדמנות בלתי צפויה. אני מאמין שהצעד הזה הוא הנכון עבורי ועבור משפחתי בנקודת הזמן הנוכחית". מחר יתקיים טקס ההצגה הרשמי שלו בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ישתפו פעולה? ראמוס ואנצ'לוטי
ישתפו פעולה? ראמוס ואנצ'לוטי
ישתפו פעולה? ראמוס ואנצ'לוטי
(צילום: EPA)
אנצלוטי אימן את ריאל מדריד בין 2013 ל-2015 וזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ובגביע המלך בעונת 2013/14. הוא רשם שיאים כמו 51 ניצחונות ו-22 ניצחונות רצופים, אבל פוטר מתפקידו במאי 2015. הנשיא פלורנטינו פרס הסביר זאת בשעתו: "אנצ'לוטי נכנס להיסטוריה של המועדון כי איתו זכינו בדסימה, וריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלו, אבל כפי שכולנו יודעים התובענות אצלנו היא מקסימלית".
אחרי שפוטר המשיך לבאיירן מינכן במקום פפ גווארדיולה, בה לא רשם הצלחה גדולה במיוחד ופוטר גם כן. גם בנאפולי התקשה להגיע להישגים ובעונה האחרונה אימן את אברטון וסיים איתה במקום ה-10.
כזכור, בשבוע שעבר עזב זינדין זידאן את הבלאנקוס. תחילה דובר על מסימיליאנו אלגרי כמועמד המוביל להחליפו, אבל הוא העדיף לחזור ליובנטוס. גם מועמדותם של ראול, צ'אבי אלונסו ואנטוניו קונטה הייתה על הפרק, אבל בסופו של דבר הוחלט כאמור ללכת על אנצ'לוטי המנוסה.
2 צפייה בגלריה
אנצ'לוטי בזכייה בליגת האלופות ב-2014
אנצ'לוטי בזכייה בליגת האלופות ב-2014
אנצ'לוטי בזכייה בליגת האלופות ב-2014
(צילום: EPA)
למרות שכאמור לא נחשב למועמד המועדף על פלורנטינו פרס, אוהדי ריאל מדריד הביעו שביעות רצון מההחלטה. 73 אחוזים מגולשי האתר של העיתון "אס" השיבו בחיוב לשאלה אם הם מרוצים מהמינוי לעומת 27 אחוזים שהשיבו בשלילה.
פורסם לראשונה: 16:34, 01.06.21