התרגלנו בשנים האחרונות לשלל משחקים מרתקים ומותחים בפרמייר-ליג, אבל דרמה כמו אתמול (חמישי) בסטמפורד ברידג' טרם נראתה במגרשי הכדורגל באנגליה. עד הדקה ה-99 מנצ'סטר יונייטד הוליכה 2:3 על צ'לסי, 120 שניות לאחר מכן היו אלה הבלוז שעלו ל-3:4 וניצחו את המשחק. המהפך המאוחר ביותר בתולדות הפרמייר-ליג. פשוט מטורף.
גיבור המשחק היה ללא ספק קול פאלמר. שחקנה של צ'לסי חגג שלושער והיה אחראי לשני שערי הבזק בסיום בדקות ה-100 וה-101. עמוק בתוך תוספת הזמן. "טירוף, אין מילה אחרת", אמר כוכב הערב שהיה רווי אמוציות. "כשכבשתי את השער האחרון, פשוט רצתי. לא ידעתי מה לעשות".
4 צפייה בגלריה
שחקניו יונייטד
שחקניו יונייטד
הפנים אומרות הכל. שחקני יונייטד בסיום המשחק, אתמול
(צילום: Reuters/Matthew Childs)
4 צפייה בגלריה
פאלמר חוגג
פאלמר חוגג
פאלמר, רגע אחרי שער הניצחון המטורף
(צילום: REUTERS/Dylan Martinez)
פאלמר פרגן בעיקר למאמנו, מאוריסיו פוצ'טינו. "אחרי שכבשנו את השוויון, הוא רץ אלינו ואמר, 'יש עוד שתי דקות, בואו נכבוש עוד אחד'. הוא תמיד דוחף אותנו לרצות עוד, זה בזכותו", הודה החלוץ.
פאלמר, שכבש שלושער ראשון בקריירה, זכה לשבחים מכוכב העבר של הבלוז, ג'ו קול. "אתה מסתכל על ג'וד בלינגהאם ואתה מרגיש את אותו הדבר עם פאלמר", אמר קול ברצינות גמורה. "הוא קר רוח בטירוף, למרות גילו הצעיר. יש בו משהו קסום. הוא ההחתמה הגדולה של העונה, ומבחינתי צ'לסי צריכה לבנות את כל הקבוצה סביבו".
4 צפייה בגלריה
פאלמר חוגג
פאלמר חוגג
בלינגהאם החדש? שחקני צ'לסי מניפים את פאלמר באוויר
(צילום: Reuters/Matthew Childs)

"אני לא ליצן"

פוצ'טינו היה כנראה היחידי בצ'לסי שהיה קר רוח בסיום. כשנשאל מדוע לא חגג בטירוף את המהפך על הקווים, ענה: "אני לא ליצן. תשוקה היא לא להיות בחור משוגע שעושה דברים מטופשים על הקווים. אני לא כזה. הקבוצה צריכה להראות תשוקה כשהיא עם 11 שחקנים על המגרש, רצים ונואשים להחזיר את הכדור ולהבקיע שערים. אני צריך להיות רגוע, כדי לעזור להם בכל היבט של המשחק. כדורגל זה לא קרקס".
לא תופתעו לדעת שמי שחטפו טונות של ביקורת הם המנג'ר אריק טן האח ושחקני מנצ'סטר יונייטד, אחרי עוד הפסד מביך. העיתונאי ג'יימס אולי מ-ESPN כתב: "טן האח חייב להיות ישר עם עצמו ולהבין: יונייטד היא בלגן אחד גדול כרגע. אי אפשר היה להפסיד כך את המשחק".
4 צפייה בגלריה
טן האח
טן האח
מה יהיה הסוף? טן האח
(צילום: REUTERS/Dylan Martinez)
ב"מירור" ציינו כי "זה ייזכר כמשחק הדרמטי ביותר בתולדות הפרמייר-ליג. רגע של אושר בעונת השפל במערב לונדון. ומה נגיד על יונייטד? עוד מכה כואבת". טן האח עצמו הודה בסיום: "בחמישה ימים שמטנו חמש נקודות, זה לא מקובל. צריך להיות לנו סטנדרט גבוה אם אנחנו רוצים להתחרות על מקום בליגת האלופות".
יונייטד עם 48 נקודות, 11 פחות מאסטון וילה הרביעית ו-9 מטוטנהאם בחמישית. ביום ראשון היא תארח את ליברפול במשחק סופר-קשה. זה משחק גדול, אני לא צריך להגיד כלום לחבריי לקבוצה, אם אני צריך להגיד משהו זו בעיה כי זה מועדון ענק", הבהיר ברונו פרננדש.
טן האח סיכם: "זה היה משחק מדהים עבור האוהדים הניטרליים, משחק כדורגל פנטסטי עם הרבה איכות. שלטנו במשחק אבל עשינו טעויות אישיות שעלו לנו בהפסד, אנחנו צריכים ללמוד מזה".