מבזקים
דווחו לנו
חיפוש
ראשי
ידיעות+
חדשות
פודקאסטים
כלכלה
ספורט
תרבות
רכילות
בריאות
רכב
דיגיטל
לאשה
אוכל
נדל"ן
אנרגיה
עוד
מנויים
ידיעות+
ידיעות מנויים
ערוצי ynet
24/7 כל הכתבות
מבזקים
חדשות
דעות
כלכלה
ספורט
מזג אוויר
פודקאסטים
תרבות
רכילות Pplus
בריאות
רכב
דיגיטל
צרכנות
נדל"ן
חופש
אוכל
יחסים
לאשה
יהדות
וולנס
פרויקטים מיוחדים
סביבה ומדע
מעורבות
אופנה
עיצוב ואדריכלות
ערוצים נוספים
מזג אוויר
שיתופי פעולה
מוספים
Alljobs דרושים
ועידות וכנסים
קפיטל
ישראל 2048
אנרגיה
אתרים נוספים
ynet Global
כלכליסט
ynet espanol
vesty
mynet
משחקים
טיסות זולות
GetPackage
יצירת קשר
צור קשר
מדיניות פרטיות
תנאי שימוש
מפת האתר
אנחנו גם כאן, עקבו אחרינו
תגיות
מדיה
ישראל רוצה להפוך את ChatGPT לסוכן הסברה
מדינת ישראל השקיעה 6 מיליון דולר בקמפיין רשת ובאימון בינה מלאכותית. המהלך מיועד לשנות את דעת הקהל בארה"ב, ובמיוחד בקרב דור ה-Z, תוך שימוש בכלי AI מתקדמים ואף ניסיון להשפיע על מודלי שפה גדולים כדוגמת ChatGPT
דניאל אדלסון, ניו יורק, רפאל קאהאן
|
06.10.25
משאירים את הסמארטפונים מאחור: הטרנד שסוחף את אירופה
נראה שהדור הצעיר התעייף מהעולם הדיגיטלי. קבוצת צעירים הולנדית השיקה מועדון חברתי שמקדם את ההפך המוחלט מהרשתות החברתיות – אירועים בלי סמארטפונים, בלי לייקים ובלי הסחות דעת. עם מאות אלפי עוקבים באינסטגרם ואלפי משתתפים, נראה שאנחנו בפתחה של מגמה מעניינת במיוחד
רפאל קאהאן
|
26.05.25
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״עומרי הורוביץ מדיה״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה
ממשיכה להתרחב: עומרי הורביץ מדיה מוסיפה לקוחות נוספים ומובילה את השוק
מוגש מטעם ValueTech באמצעות המברקה
|
16.02.25
"הורים חלשים, ילדים מפונקים": איך אנחנו נראים בפרסומות?
"ההורים מוצגים כחסרי אונים ונבוכים, הילדים כבעלי תושייה אך מזלזלים": שלוש חוקרות סקרו עשרות פרסומות ישראליות, בהווה ובעבר, וחזרו עם תובנות על מבנה המשפחה, יחסי הכוחות והסמכות הנעלמת תחת מעטה של הומור
נירית צוק
|
29.07.22
לא מדע בדיוני: מסלול מדיה דיגיטלית בביה"ס לקולנוע וטלוויזיה באונ' ת"א משקיע במדיה של העתיד
"הבוגרים והבוגרות שלנו יכולים להשתלב ולעבוד בתעשיית המדיה והגיימינג כיוצרים ומפתחי פרויקטים ב-VR ו-AR, כמפתחי משחקים נרטיביים ותכנים אינטראקטיביים וכמובן גם בסטודיואים ליצירת אפקטים."
07.03.22
מערכת "תַּקְלִיט" נרכשה ע"י חברת לינקטון
"תַּקְלִיט" הינה מערכת חינמית לניטור בזמן אמת של השמעת יצירות מוזיקליות ברדיו ובערוצי הטלוויזיה. יקיר חג'ג', מייסד ומנהל חברת לינקטון: "אנו בטוחים שגם בתחום הניטור נדע להביא חדשנות ואת הידע והניסיון שצברנו לצד ההתמחות בטיפול באומנים"
ynet
|
24.02.21
"יש הרבה טינופת, אבל עשינו קפיצות מדהימות": עתיד האינטרנט
הקורונה גרמה לשינוי עצום ממש כמו הסמארטפון, אף אחד לא יצליח לכבות את צוקרברג (חוץ מצוקרברג עצמו), וטמבל מי שלא מבין שהסתה ופדופיליה היו כאן עוד לפני הרשת. לכבוד יום ההולדת ה-20 של ynet שוחחנו עם פרופ' שיזף רפאלי על העתיד של האינטרנט - והוא ממש אופטימי
הגר בוחבוט
|
05.06.20
רב זהותי ולא בינארי: סיכום עשור להט"בקי
איך הפכה הקהילה ההומו-לסבית לקהילת הלהט"ב, או למיטיבי ומיטיבות לכת: לקהילה הלהטבפאקית, אילו תהליכים הובילו לשינוי השפה עד להפיכת כינוי הגוף הלא בינארי "הם" למילה המחופשת של השנה, ולאן הולכים מכאן?
שירלי צ'ארלי קליינמן
|
30.12.19
פרסום מסורתי? "כדאי להשקיע במדיה דיגיטלית"
דניאל פינטו, מנכ"ל קרן ההשקעות סטנהופ קפיטל, מסביר בריאיון לאולפן ynet למה כדאי למשקיעים לשים את כספם על סטארטאפים בתחום הביג דאטה. "החברות הגדולות ביותר בעולם מעבירות את התקציבים שלהן לשם"
אטילה שומפלבי
|
28.05.19
מנכ"לית מיקרוסופט ישראל עוזבת את תפקידה
אחרי 22 שנים בחברה, לנצמן צפויה לפרוש בסוף יולי. וגם: בכמה מכרה רות חשין את הדירה במרינה הרצליה ולמה חיפש ח"כ סמורטיץ' מונית לאילת
יעל ולצר
|
28.05.19
איך דג אנטארקטי קיבל את דמו השקוף?
דגים מהקוטב הדרומי משגשגים במים הקרים ללא קשקשים, עם דם צלול כמו מים ועצמות דקות, כמעט שקופות. ההסתגלות שלהם לטמפרטורות הקרות עשויה לעזור לנו למצוא טיפולים חדשים לאנמיה ולאוסטאופורוזיס
יעל גרופר, מכון דוידסון
|
29.04.19
כתבות נוספות
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות חמות
היום
השבוע
החודש
24 שעות
ChatGPT
OpenAI
אבו מוחמד אל-ג'ולאני
אוזמפיק
אוניברסיטאות
אוניברסיטה
אוניברסיטת קולומביה
אונס
אוסקר
תגיות קשורות
בנימין נתניהו
קורונה
ילדים
הורים
הליכוד
פייסבוק
מוזיקה
תוכן פרסומי
תוכן שיווקי
מחקר