אל על הכריזה היום (ב') על מחירים חדשים ומוזלים למגוון יעדים לטיסות חורף. על הפרק: אתונה החל מ-160 דולר, וינה החל מ-209 דולר, וברלין החל מ-239 דולר. מאל על נמסר: "בתקופה האחרונה אנו עדים לעלייה בצורך של הישראלים לצאת מהארץ לטובת התאווררות ביעדים השונים. בהתאם למגמה הקיימת בקרב לקוחותינו, חשוב לנו לאפשר לנוסעים מחירים אטרקטיביים ונוחים ליעדים מגוונים בתקופה הקרובה".
2 צפייה בגלריה
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על
מטוס דרימליינר של אל על
(צילום: shutterstock)
לאחר פרוץ המלחמה, נזכיר, הפסיקו כמעט כל חברות התעופה הזרות לטוס לישראל, ושלוש החברות הישראליות, ובראשן אל על, הפכו לאלטרנטיבה הכמעט בלעדית של ישראלים שמבקשים לטוס לחו"ל. כמו כן, בשבוע שעבר הודיעה אל על כי היא מחזירה את הטיסות הישירות לפוקט החל מ-1 בפברואר ובמקביל מגדילה את היצע המושבים לבנגקוק.
המחירון החדש כולל כרטיסים הלוך ושוב במחלקת תיירים, כולל כבודה. דוגמאות נוספות למחירים החדשים של אל על: לרנקה החל מ-139 דולר, בוקרשט החל מ-197 דולר, קישינב החל מ-219 דולר, סופיה החל מ-258 דולר, ציריך החל מ-260 דולר. רומא החל מ-299 דולר, טביליסי מ-299 דולר, מדריד החל מ-340 דולר, ברצלונה החל מ-355 דולר, אמסטרדם מ-379 דולר, טיסות ללונדון (לוטון) מ-417 דולר וללונדון (הית'רו) מ-499 דולר. טיסות ליוהנסבורג יחלו ב-597 דולר, הטיסות לבנגקוק יחלו ב-799 דולר וטיסות לארה"ב החל מ-1,023 דולר.
הכרטיסים זמינים לרכישה באתר אל על ואצל סוכני הנסיעות. בנוסף, לאחרונה נוספו לאתר אל על שתי אפשרויות לנוסעים שמעוניינים לרכוש טיסה ללא יעד ספציפי. אחת מהן – "כל היעדים" מאפשרת לחפש טיסה לפי משתנים שונים, ביניהם תאריכים גמישים או ספציפיים, תקציב ייעודי, סוג חופשה מועדף ועוד. האפשרות הנוספת היא רשימת יעדים "עד 299 דולר".
עוד נמסר מחברת התעופה: "נוסעים שמעוניינים להזמין מראש ורוצים להבטיח ראש שקט בתקופה הזו יכולים להוסיף במחיר סמלי את מוצר 'אל על פרוטקט' (19 דולר ליעדים קרובים ו-29 דולר ליעדים רחוקים - אל"ק) המאפשר לבטל את הטיסה ולקבל את מלוא התשלום למימוש עתידי בטיסות אל על וסאן דור, וכך להבטיח גמישות מירבית".