3 צפייה בגלריה
שושנה דמארי
שושנה דמארי
שושנה דמארי
(צילום: יח"צ)
עם "אור", "צריך לצלצל פעמיים", "כלניות" ועוד עשרות שירים בלתי נשכחים, הפכה שושנה דמארי לעמוד תווך מרכזי בפסקול הישראלי. בוועידת "האנשים של המדינה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet שתיערך בירושלים ביום שני הבא, 21 במרץ, דמארי ויצירתה המופלאה יזכו למקום של כבוד.
על בימת הוועידה יציג התיאטרון העברי קטעים מתוך ההצגה "אור", שמגוללת את סיפור חייה של דמארי מאז עלייתה עם הוריה מתימן ועד להפיכתה למלכת הזמר העברי. את ההצגה מנהל מוזיקלית גיל שוחט.
התיאטרון העברי יציג בוועידה גם קטעים מתוך המחזה המיתולוגי "איש חסיד היה", שכתב דן אלמגור והועלה לראשונה ב-1968. את ההצגה מביים גדי צדקה, שמנהל את התיאטרון וייסד אותו לפני 12 שנה יחד עם פנינה ברט, שניהם אמנים יוצרים. "איש חסיד היה", שעל הניהול המוזיקלי והניצוח שלה מופקד יהונתן פרלמן, תועלה לראשונה ב-20 בחודש באולם בית ציוני אמריקה בתל אביב, והיא כוללת סיפורים ושירים חסידיים כמו "אברמל'ה מלמד", "מכתב לרבי", "יער" ועוד.
3 צפייה בגלריה
אביב אלוש ורותם ישראל
אביב אלוש ורותם ישראל
אביב אלוש ורותם ישראל
(צילום: סלי בן אריה, טל שחר)
ועידת "האנשים של המדינה" תתקיים בבנייני האומה בירושלים ותכנס על בימה אחת את האנשים המרתקים והמשפיעים ביותר בחברה הישראלית. את מי תוכלו לראות בה? את נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, חברי ממשלה ובהם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ושרת הפנים איילת שקד, חברי כנסת ובהם מירי רגב מהליכוד ובצלאל סמוטריץ' יו"ר הציונות הדתית, וגם אנשי רוח וחינוך כמו כלת פרס ישראל מרים פרץ ופרופ' עליאן אל-קרינאווי.
את הוועידה ינחו השנה השחקן אביב אלוש והמגישה והשדרנית רותם ישראל, והיא תועבר בשידור חי וישיר ב-ynet. רכישת הכרטיסים כבר בעיצומה – באמצעות אתר הוועידה או ב-ynet, ומספר המקומות מוגבל. למנויי "ידיעות אחרונות" מחכה הטבה מיוחדת ברכישת הכרטיסים.