יוסי קור (54), רס"ן במיל' ביחידה מבצעית המשויכת למשרד הביטחון, הוא אב לארבעה, ששלושה מהם מגויסים בימים אלו: שחר היא סרן במילואים, קצינת חמ״ל באוגדת עזה, מאיה לוחמת ביחידת סנפיר של חיל הים, ועידו חניך בקורס קדם־צבאי (תלמיד תיכון).
קור ושותפו איתן מנהלים את "העץ הנדיב רהיטים", עסק ליבוא ולשיווק של ריהוט ואקססוריז לבית ולחוץ בראשון לציון. קור גם מדריך מדי פעם טיולים בחו"ל באמצעות החברה הגיאוגרפית. ״הייתי במרוקו עם קבוצת מטיילים", הוא מספר, "ובדרך חזרה התרגשתי לראות ישראלים צעירים שמתחננים לעלות על המטוס, כשהם מראים לקב״ט צווי 8 שקיבלו. היה לי ברור שאני צריך להתגייס ולסייע למאמץ המלחמתי. מתחילת המלחמה ועד היום אני מתנדב בתחנת רענון לחיילים בצומת מבקיעים שליד אשקלון. גם התגייסתי למשימות בדרום הארץ".
2 צפייה בגלריה
יוסי קור
יוסי קור
יוסי קור במילואים. "הדבר הנכון לעשות"
2 צפייה בגלריה
יוסי קור
יוסי קור
ובאזרחות. "מיד יש הפסדים"
לדבריו, העסק שלו נפגע. "כשמדובר בעסק קטן, ואתה לא זמין, מיד יש הפסדים. הלקוחות פשוט עוברים לעסקים אחרים. ובכל זאת, התחושה שלי ושל השותף שלי הייתה שהתגייסות למילואים היא הדבר הנכון לעשות והמעט שאנחנו יכולים לעשות. כיום אנחנו נערכים לקראת פסח, שהוא חג של התחדשות. התחדשנו בקולקציות חדשות ומגוונות. אנחנו מזמינים אנשי מילואים וסדיר לאולם התצוגה שלנו ומבטיחים לבוא לקראתם כמו שהם באו לקראתנו״.
כתובת החנות: מלכי ישראל 19, ראשון לציון
טלפון: 054-6422307