3 צפייה בגלריה
אבי נשר
אבי נשר
אבי נשר
(צילום: מוטי קמחי)
לצד נשיא המדינה, בכירי המערכת הפוליטית, אנשי חינוך, מדע ורוח מהבולטים והמשפיעים ביותר בישראל, תארח ועידת "האנשים של המדינה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet שתתקיים בעוד 6 ימים את צמרת עולם התרבות הישראלי.
במאי הקולנוע המצליח ביותר בישראל, אבי נשר, שיצר קלאסיקות בלתי נשכחות כמו "הלהקה", "דיזנגוף 99", ו"סוף העולם שמאלה" ידבר על תפקידו של הקולנוע הישראלי בעולם, על החיבור הקבוע של יצירתו לחוויה הישראלית, ומה משך אותו לספר סיפור דווקא על קרב ניצנים במלחמת העצמאות - וייתן גם "סקופ" לבאי הוועידה באשר לעיר שבה הוא מתכוון לצלם את סרטו הבא.
למופע הפותח של הוועידה אחראי עידן רייכל, אחד מהאמנים והיוצרים הבולטים והמצליחים בישראל. לרייכל היה חיבור מיוחד עם שושנה דמארי, ובהמשך היום צפוי מופע מחווה מיוחד ליצירתה של מלכת הזמר במסגרת קטעים מההצגה "אור" של התיאטרון העברי.
הוועידה תתקיים ביום שני הקרוב, 21 במרץ, בבנייני האומה. ייקחו בה חלק נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש הממשלה נפתלי בנט. גם שר החוץ לפיד, שר הביטחון גנץ, שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת הפנים שקד וחברי הכנסת מירי רגב ובצלאל סמוטריץ' – יגיעו לראיונות מיוחדים על הבמה. בוועידה ייקחו חלק גם אנשי רוח וחינוך כמו כלת פרס ישראל מרים פרץ ופרופ' עליאן אל-קרנאווי.
3 צפייה בגלריה
אביב אלוש ורותם ישראל
אביב אלוש ורותם ישראל
מנחי הוועידה: אביב אלוש ורותם ישראל
(צילום: סלי בן אריה, טל שחר)
סוגיית החינוך בעידן שאחרי הקורונה תטופל בהרחבה בראיונות עם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ומזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד. עוד במשתתפים: איש העסקים והפילנטרופ סילבן אדמס, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות הרפואית פרופ' ציון חגי, מנכ"ל פיסנטרה (רב קו אונליין) מוטי מימון, מנכ"ל תוכנית החינוך הלאומית תלמ"א אלון פוטרמן, מנכ"לית רשת התיכונים של הרב תחומי עמל עו"ד רוית דום עיני ומנהל זרוע משכנתאות בנק מזרחי טפחות דרור פלדמן.
מנחי הוועידה הם השחקן אביב אלוש והמגישה והשדרנית רותם ישראל. רכישת הכרטיסים כבר בעיצומה – באמצעות אתר הוועידה או ב-ynet, ומספר המקומות מוגבל. למנויי "ידיעות אחרונות" מחכה הטבה מיוחדת ברכישת הכרטיסים.