3 צפייה בגלריה
אסף יסעור
אסף יסעור
אסף יסעור ולינוי אשרם
(צילום: ההתאחדות הישראלית לטאקוונדו, רויטרס)
ועידת הדגל של קבוצת "ידיעות אחרונות", "האנשים של המדינה", תיערך בחודש הבא כמיטב המסורת, כשהפעם ייפגשו על במה אחת שתי דמויות שריגשו את כולנו במיוחד: לינוי אשרם, האלופה האולימפית בהתעמלות אמנותית, ואסף יסעור, מדליסט הזהב באליפות העולם בטאקוונדו פראלימפי.
המפגש בין שני האלופים, שעברו דרך מפרכת עד שהגיעו לפסגה, צפוי להיות מעורר השראה במיוחד. בין היתר ישתפו השניים את צופי הוועידה במאמצים, בחוויות ובאתגרים שעימם התמודדו בדרך למקום הראשון ובאהבה ששטפה אותם בישראל כשחזרו עם המדליות על הצוואר.
"זה משמח ומרגש לקחת חלק בוועידה כזו", אמר יסעור, שלפני שש שנים איבד את שתי ידיו, אבל כמו שהוא עצמו אומר "לקח את עצמו בידיים" והפך את הלימון ללימונדה. "מדובר במעמד מכובד עם הרבה אנשים איכותיים, שאני יכול להיות רק אסיר תודה להיות חלק ממנו. ללינוי ולי יש הרבה במשותף ואני בטוח שיהיה מעניין".

בוועידה בשנה שעברה התקיימו כמה וכמה מפגשים מרגשים ומאירי עיניים, כמו השיחה בין נשיא המדינה דאז, ראובן (רובי) ריבלין, לבין איש הרדיו דידי הררי על אהבה ופרידה מבת זוג. גם הפעם יעלו על הבמה האנשים שעשו לנו את השנה בכל תחומי החיים - ממאמנים, דרך אנשי הרפואה שהפכו לכוכבים בכל בית, ועד מי שהיו אחראים לשינוי הגדול ביותר שקרה בישראל ב-2021 - הקמת הממשלה החדשה.
ברשימת המכובדים: נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, שרים ובהם שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ושרת הפנים איילת שקד, וח"כים ובהם מירי רגב מהליכוד.
3 צפייה בגלריה
רה"מ בנט והנשיא הרצוג
רה"מ בנט והנשיא הרצוג
ישתתפו בוועידה. רה"מ בנט והנשיא הרצוג
( צילום: מארק ניימן, לע״מ)
עוד ברשימה: מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, מדריכת ההורים ויועצת המשפחות הבכירה מיכל דליות, מנהל התיאטרון העברי ומנכ"ל תיאטרון הצפון גדי צדקה, מנכ"לית רשת התיכונים של הרב-תחומי עמל עו"ד רוית דום-עיני, איש העסקים והפילנטרופ סילבן אדמס, יו"ר "למענכם" יוסי ערבליך, נשיא "למענכם" ומנכ"ל בית החולים שניידר לשעבר פרופ' יוסף פרס, מנכ"ל תוכנית החינוך הלאומית תלמ"א אלון פוטרמן ויו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד.
ועידת "האנשים של המדינה" תתקיים ביום שני, 21 במרץ, בבנייני האומה בירושלים, והיא תועבר בשידור ישיר ב-ynet החל מ-9:30 בבוקר.