עמישב אגוזי, בן 33 מרעננה, נשוי לבת שבע ואב לשלוש בנות - אורי, שחר ושהם – היה בעברו קב״ט בשגרירות ארצות הברית בישראל. לפני כשלוש שנים החליט לעזוב ולפתוח את עסק החלומות שלו - סטודיו קרוספיט 09 ברעננה. הוא מאמן ומחנך ילדים מכיתה א' עד י"ב ומאמין שכושר גופני משפר את אורח החיים שלנו הפיזי והנפשי.
ב־7 באוקטובר הוא הוקפץ למילואים ב־9206, פלוגת חי"ר בגדוד שריון. בהתחלה הוצב בצפון, ולאחר כחודשיים עבר עם הצוות שלו לעזה. ״בחודשיים וחצי האחרונים נלחמנו ברצועה. סיימנו לפני כשבועיים. המשימה האחרונה שלנו הייתה תמרון בחאן־יונס", מספר השריונר במיל'. "השארתי מאחור אישה, שלוש בנות ועסק שמאוד יקר לליבי. העסק הזה הוא מעבר לחלום: הוא מקור הפרנסה של הבית שלנו. מאז שפתחתי אותו, אני קם כל יום לאמן אנשים מדהימים".
2 צפייה בגלריה
עמישב אגוזי
עמישב אגוזי
עמישב אגוזי על מדים. "המשימה האחרונה שלנו הייתה תמרון בחאן יונס"
2 צפייה בגלריה
עמישב אגוזי
עמישב אגוזי
ובסטודיו שלו. "נאלצתי לקחת הלוואה"
בחמשת החודשים האחרונים התחיל העסק לספוג הפסדים. "נאלצתי לקחת הלוואה של 100 אלף שקל", משתף אגוזי בכאב. "עכשיו חזרתי לעבוד. האנרגיות לא בשמיים, אבל אין לי ברירה, כי אני עם מחזור כספי נמוך מדי ולא יכול למשוך משכורת כרגע. אני חייב לשקם את העסק מחדש, לא רק כי הוא מקור הפרנסה של המשפחה שלי, אלא כי הוא גם בית לכל כך הרבה אנשים טובים".
כתובת: המלאכה 4 רעננה
טלפון: 050-6486669
אינסטגרם: crossfit_efes9