יובל פרקש, בן 28 מראשון לציון, פתח את חדר הכושר Swing Ninja בעיר הולדתו לפני ארבע שנים. "אני מכור לספורט", הוא אומר, "כך שהעסק הזה הוא הבית השני שלי. ומכיוון שאני טוב עם ילדים, המטרה של העסק היא לגרום להם להתאהב בספורט".
פרקש החליט לפתוח את העסק אחרי שהשתתף בריאליטי "נינג'ה ישראל". "'נינג'ה' היא מילה גדולה ומפוצצת, אבל בסוף זה פשוט חדר כושר לילדים. המטרה שלנו היא לגרום לילדים להבין מה החשיבות של ספורט בחיים, וללכת עם הגישה הזו לצבא ולשאר החיים".
2 צפייה בגלריה
יובל פרקש
יובל פרקש
יובל פרקש במילואים. "היה בעייתי לגייס אותי"
2 צפייה בגלריה
יובל פרקש
יובל פרקש
ובאזרחות. "העסק פשוט קפא"
בסוף נובמבר גויס רס"ר פרקש למילואים בחטיבה 551 במגלן. "בשחרור מהסדיר שברתי את עצם הבריח, ומכיוון שלא הייתי הרבה זמן במילואים, היה בעייתי לגייס אותי". כשסוף־סוף אישרו לו, הוא פגש את הצוות שלו אחרי זמן רב, וזה היה מרגש, אבל החודשיים בעזה לא היו קלים עבורו. "היה מאתגר, בלי בית וטלפון, בלי יכולת לטפל בבעיות שהיו בעבודה ובמשפחה, אבל כשחושבים על מה שקרה ב־7 באוקטובר, הכול מתגמד".
פרקש נאלץ לעזוב את העסק בשיא שלו. "העסק פשוט קפא. שני העובדים שלי ניסו לתת מעצמם ולהשלים את הפערים, אבל זה לא עזר, כי היה מחסור בלקוחות. גם אחרי שהחזרנו את האימונים, לקוחות פרשו כי פחדו להגיע. אני מקווה להניע את העסק מחדש, לראות ילדים חדשים שיבואו לחוגים כדי לעשות ספורט וגם לחגוג ימי הולדת".
טלפון: 050-3747000
אינסטגרם: swing_ninjaplace