אלעד זעירא, נשוי ואב לארבעה מירושלים, הוא טבח במקצועו, אבל אחרי כמה שנים במטבח החליט לעשות הסבה למקצוע אחר לגמרי. היום, אחרי תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ותואר שני בנדל"ן ותכנון אזורי ועירוני, זעירא הוא שמאי מקרקעין עצמאי, שעובד עם בנקים וגופי מימון חוץ־בנקאיים וגם מעניק שירותים לשוק הפרטי. "בסופו של דבר, העסק שלי הוא אני", הוא אומר. "המוצר שאני מספק הוא חוות דעת, אבל לאורך כל הדרך הלקוחות מקבלים אותי, כך שאין הפרדה ביני לבין העסק".
2 צפייה בגלריה
אלעד זעירא
אלעד זעירא
אלעד זעירא במילואים. השתחרר בשבוע שעבר
2 צפייה בגלריה
אלעד זעירא
אלעד זעירא
ובאזרחות. "העסק שלי הוא אני"
יום אחרי שפרצה המלחמה, זעירא נאלץ להיפרד מהמשפחה ומהעסק לטובת מילואים. "אני רס"פ פלוגה ו', פלוגת שריון שלחמה במקומות רבים ברצועת עזה וסיימה את הלחימה בחאן־יונס". כחלק מהפעילות השוטפת הוא והצוות דאגו לשלוח לפלוגה את כל הציוד שנדרש, "החל מתחתונים וגרביים, דרך ממתקים ופחיות שתייה ועד בקשות מיוחדות כגון תשחצים ולבבות דקל".
במהלך המלחמה כל שוק הנדל"ן נכנס לקיפאון, כך שירד גם הביקוש לשירותים שזעירא מעניק. "חלק לא מבוטל מהלקוחות שכן פנו אליי, נאלצו לשמוע שאני לא יכול לטפל בהם", הוא מספר. "כולם קיבלו את זה בהבנה ובתודה על שירות המילואים, אבל בסופו של דבר הם נאלצו לפנות למישהו אחר". זעירא השתחרר באופן רשמי בשבוע שעבר וכעת מנסה לחזור ולתת מענה מלא לקהל לקוחותיו הוותיקים וגם לגייס לקוחות חדשים.
טלפון: 050-4332323